|
|
|
|---|---|
|
Har flyttat om lite i lägenheten och nu har jag ingen riktigt bra stol/bord att sitta vid när jag skall lira Race 07. Hade tänkt köra det på projektorn sen men behöver något ordentligt att sitta i då soffan och soffbordet inte alls var bra. Funderar på att köpa en gammal stol på skroten men vilken tror ni är bäst och relativt lätt att få tag på? Eljustering hade kanske varit najs? =) Bilen jag oftast kommer köra är nog en 320si men det är rätt tveksamt att jag lyckas hitta en sån stol! | |
| Gick nog lite snabbt nu. Jag hade alltså tänkt bygga på ett fäste och lite sånt på stolen så jag kan ha ratt och pedaler till och vill ha en stol som är passande | |
|
Här hittar du nog lite mer info om bilsimulatorer :) Länk |
|
| Aaah tack fast jag vet inte om folket där har koll på vilken BMW-stol som är fetast =) | |
| Jag läste i nån tråd där för längesen där dom diskuterade just bygget av stol-ratt-reglage kontruktioner, det var massor med förslag på olika varianter på utrustning där, bl.a. stolar vill jag minnas. | |
|
Blev lite nyfiken på det spelet. är det till konsol eller pc?? |
|
|
Hej var på returbilen igår. Var en e36 compact som hade halvskinn sportstolar, passagerarstolen såg riktigt bra ut. Om du nu inte skall ha ngt riktigt speciellt. Skulle vara rätt kul att kapa ner en bit av en bil, typ förarplats med panel och allt. Du vet att där står en e24 också?! |
|
|
Idde: Spelet är till PC. Har lirat demot lite och det verkar riktigt lovande. Är stort fan av simbins spel men måste säga att detta har bäst känsla hitills. Kul med F3000-bilar med som kontrast till standardvagnarna. Tanka ned steam om du inte redan har det och sen demot. En ratt är nog ett krav. Philip S: Ok, får åka dit och kolla. Har inga speciella krav utan vill bara ha en skön stol men det är ju inget minus om den är lite speciell =). Jo jag vet att där står en e24 men den hade inte så mkt intressant. Har redan plockat ett solskydd och strålkastarglas till helljuset. |
|
| www.playseats.com | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.