|
|
|
|---|---|
| Får man en fin E34 (helst 520) för 35000 SEK eller ska man gå upp något i pris för att vara säker på att man får en fin och bra bil? | |
Bjudko |
beror på vilken årsmodell det är 2000 spermier var tredje sekund MGB - 67:a Jaguar Daimler 3.6 L 87:a |
|
För dom pengarna så bör du få en 89 som just. Mycket mer en så ska man inte betala för en 89, det har ingen betydels hur långt eller kort den har gått +-2500 kr, meninte mycket mer. 90 -91 för dom pengarna ja då är det någonting som inte stämmer eller så har du gjort ett fynd. Tvf |
|
lizard |
kan bara säja att jag sålde en 520i sv-såld som var i absolut topp skick hade kanske gått lite långt nästan 18000mil jag fick vekligen kämpa för att få ut 27500 för den, så jag tror att för 35000:- kronor så kan du nog köpa en som det är super skick på det finns ju dom som begär fantasi priser för sina gamla bmws men lägger man ett bud som är rimligt så är det stor chans att man får köpa lycka till |
lizard |
årmoddelen på min var en sen 89 |
|
Det finns inga 89 som är i topp skick. den är 12år gammal, inte 12år ny.. Men jag tycker att 27500:- är ett just pris på 520 89. så jag tycker att du ska vara nöjd. Prisern bör ligga runt där omkring.. |
|
lizard |
fatta du inte att den var i topp skick för att vara 12 år gammal det jag menade var att jag hade tur att jag fick så bra betalt för en så tråkig bil |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.