|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Markus_m3 man måste våga chansa å slå till ... nej jag saknar inte min 318 hehe |
|
|
Mm men de e precis det jag menar. Men jag har funderingar på att vänta lite tills priserna på e46:an lagt sig lite. Men men, man vet aldrig. Kanske blir suget för stort inom snar framtid =) Mvh Markus |
|
|
så nu är min "nya" pärla nyservad, inspektion1 gjordes idag hos autosalongen i grästorp (heter nog bilsalongen nu). bytte även bromsvätska då det var dags nu. var med sista stunden på servicen och tittade, fick även se när dom löste ut överrullningsskyddet. har beställt nya bromsbelägg, valet föll på Blåa pagid. känns underbart , hoppas att det torkar upp lite i morron så man kan sätta på hardtopen . Vill inte ha en blöt cab nercabbad. har bestämt mig nu att åka oktober ut med bilen innan den åker in i ett varmt skönt garage där den skall få mycket kärlek i vinter :) |
|
|
Det låter ju skönt ted. Ställde av min igår =) Mvh Markus |
|
|
Markus_m3 .. ja det är skönt hehe. har precis monterat hardtoppen å vart ute och åkt en sväng underbart med den på. vad åker du för vinterbil då ? |
|
|
Just nu åker jag en Caddy pick-up. Ska förmodligen köpa en 535d nu till vintern eller våren. Håller ju på att leta M3a samtidigt ju =) Blir mycke att hålla ordning på =) Mvh Markus |
|
|
Stilig kärra - välkommen in i M3-gänget... ubbe_ |
|
| ted81 Köpte du den hos Åkessons bil i Götene lr?? | |
|
Findus .. japp det gjorde jag , fast det var ju inte deras bil. brukar köpa mina bilar där :) |
|
|
J***igt fräck m3:a En vän hade fått 2:or på besiktningen på sin mitsubishi, så dom fick för sig att svänga inom bmw, swish så stod det en 328 touring-00 i garaget. och det blir ju ungefär samma steg: 318-m3 & space star 1.8-328 :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.