|
|
|
|---|---|
|
Länk Ladda ner o njut!! | |
| Nice, ska ladda hem och testa ikväll! | |
|
coolt, det här måste jag testa ikväll! Tack för länken :) Min Bil: Länk |
|
|
Va coolt. Måste nog sluta tidigare från jobbet för att åka hem och ladda ner : ) Tack för länken. Mvh //Peter |
|
|
Om man väljer först alänken när man ska ladda ner så tar det evigheter. Jag valde UK - Twitchy Där gick det undan |
|
|
Hysteriskt kul spel. Testa att ta botr att elektroniska hjälpmedel o gasa fullt i svängar. Fy fan va den sladdar. När man väl lärt sig köra me sladd å rockar det. |
|
| grymt bra gjort spel och verkligen underhållande.. sladda genom varje kurva :D mums mums... tycker bara att ljudet inte låter som en v8:A | |
| yippie riktigt skoj:D | |
| Jag går mot strömmen & säjer att det va ett riktigt dåligt spel bilen känns mer som en viking line båt med handbroms att köra | |
| Spännande! Har precis satt igång nerladdningen... | |
|
Jag hade problem med spelet, efter att jag spelat ett tag så låste sig spelet, Startade då om datorn, men det hände mig en gång till... får nog skaffa mig en bättre dator snart, men det kanske inte är bara jag som haft det problemet? Min Bil: Länk |
|
|
Deta spel skall köras med en ordentligt Force Feedback-ratt för att man skall förstå hur bra det är :) Riktigt kul initiativ av BMW, tycker jag! Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Var ju tvungen att dra in till stan och köpa en ratt till datorn idag ju.. Riktigt grymt med alla elektroniska hälpmedel som någon sa här innan och ratt.. Sitter ju med ett leende på läpparna hela iden =) Mvh Markus |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.