|
|
|
|---|---|
|
Hej. Är väldigt köp sugen på BMW M coupe. Nackdelen med de som jag har hittat är att typ alla gått hyffsat långt, dvs 8000 mil och upp. Två stycken har dock gått mindre och fångat mitt intresse. Vad tror ni om denna: Länk , nån som har varit och kollat på den eller har mer info? Den är importerad till Sverige Juni 2007, detta är väl den största nackdelen. Dock har den bara haft två ägare utomlands. Sedan är jag lite sugen på denna också: Länk Nån som har mer info på den? Affären Bilconcept verkar lite skumma, först säger dom den gått 7400mil, sen säger dom 7000mil. Känns lite skumt. Skulle verkligen uppskatta lite tips och om nån har mer info om dessa bilar eller några andra M coupe som är till salu just nu. MVH | |
|
Den första estorilblåa vet jag är i riktigt bra skick. Den bor bra ett par mil från mig. Värd att åka och kolla på kan jag säga. Mvh Markus |
|
|
Okej tack för svaret. Bilen ligger en bit ifrån mig, bor nämligen i Uppsala hehe! Det enda som är lite oroväckande är att den är nyimporterad till Sverige, någon som har synpunkter på detta? Väldigt tacksam för svar. |
|
| Silver är schnyggare än sterilblå !! | |
|
Har varit o kollat på den silverfärgade i Malmö, ej provkört den dock, Förmedlaren var mer upptagen att fota bilar som skulle säljas än att visa mig bilen, den stod långt in i en lokal, dåligt ljus, men vad jag såg som syns på bilden är att det är en liten buckla fram på vänster dörr. Interiören är rikligt insmord med något fint fett som luktar som man vill dölja något. Synd att fälgarna och bilen är smutsiga när den ska visas, ger ej så bra intryck! Hela skuffen var fylld med privata prylar som arbetshandskar mm, precis som någon använde den dagligen. Annars tycker jag den var fin i skick, vill inte påstå den vara ett dåligt objekt, men det var dessa saker jag störde mig på när jag kikade få den. MvH Hd |
|
|
Okej...hmm intressant and. den silvriga. Jag fick lite dåligt intryck av förmedlaren jag med, men jag ringde direkt till ägaren också och där lät det bättre. Bilen har varit i Sverige senaste 5åren. Alla kvitton, dokumenation osv finns sparat. Ägaren har inga som helst problem med att jag begärde den M-testad. Låter som en väldigt bra bil helt enkelt. Nån annan som har mer synpunkter? |
|
|
Den sterilblåa är värd en titt. Kan lova dig att du inte kommer bli besviken. Sen vilken färg som e snyggast kan man ju diskutera. Silver är ju en sådan vanlig färg men väldigt strycktålig medans den sterilblåa passar som handen i handsken på en M-Coupé. Mvh Markus |
|
| Japp båda färgerna är snygga. Har fått för mig att estorilblå är väldigt vanlig på M-modellerna bara. Hade en arktisksilver M själv och tycker det är mycket snyggt, trots att det är en "ordinär" färg... Fast det lönar sig nog att ha andra kriterier än färg högst upp när man väljer en sånn här bil :) | |
|
Så sant Star =) Mvh Markus |
|
|
Hej! Det var en svart M Coupe -99 till salu i somras som hade gått typ 3000mil som låg ute för 180-190´. Den verkade vara i nyskick. Låg ute ett ganska bra tag innan den blev såld. Nu på hösten borde ju det vara billigare att köpa bil! Jag tycker de två alternativen borde ha en god prutmån. Den blåe e ju riktigt snygg! /beitho |
|
| Om den låg så lågt med så få mil på mätaren så funderar de flesta vad det är för fel på bilen.... Därav att den kanske inte blev såld, eller att det faktiskt var fel på den.... Är något billigare än det borde vara så brukar det finnas en anledning till det! | |
|
Blir nog att jag väntar med köpet, ingen här som vet några andra M coupes som är till salu? Gärna några som gått under 7000mil. Tack för era kommentarer! |
|
| Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.