|
|
|
|---|---|
|
jag lyckas inte få rätsida med att byta språket på min färddator! bilen är en 325 (e36 -94) jag har läst och gjort som det står i instruktionerna här på autopower men det enda jag lyckas med är att få hela displayen att enbart lysa. (som det står i instr. att det ska göra) men sedan när jag ska trycka mig vidare, för att göra ändringarna så återgår datorn istället till sitt ursprungsläge.... was ist fel? | |
| problemet är löst! ;) | |
|
Hur gjorde du då? |
|
| Han hitta kanske knappen :-) | |
| fan heller att jag tänker skaffa glasögon redan nu ;) | |
| Vill du förklara vad du gjorde för jag klarar nämligen inte av att byta språk på min.. | |
|
tryck 1000+10 samtidigt (kan behövas trycka mer än en gång, och se till att det inte redan står något fel meddelande i displayen om du nu har ett) när du gjort detta så står den "funktion:" i displ. tryck på 1 knappen till det står "funktion:01" och tryck sen på set/res efter det står det "sprache:" och nu trycker du på 1 knappen igen tills det står det språk du vill ha sen trycker du på set/res en gång färdigt! |
|
|
Men tjena! på min funkar det heller inte, jag har läs hur man ska göra på forumet men det verkra som man måste låsa upp något system först innan man kan ändra men den koden funkar inte på min färddator.. :( "Even the best err" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.