|
|
|
|---|---|
|
hej alla, beställde nya fälgar förra veckan som jag hämtade idag, när ja packat upp så kollade jag igenom ena fälgen och upptäckte 2-3 st pyttesmå märken, dom e knappt synliga men dom finns ändå. kanske stor som en halv bananfluga | |
| jo just jag undra bara om de e nått ja ska klaga på | |
|
Jag hade nog struntat i de. Inte stor chans att någon ser det, Fast du kommer alltid att se det och gå o reta dig på det :P Var beställde du ifrån? |
|
|
jag beställde från infosite.se.....de e knappt att ja ser de själv, bara kollat en fälg, ska kolla på dom andra snart..... men hittar ja inge mer större märken så skiter jag i de, men måste säga att de gick väldigt fort, igårkväll va dom i sthlm och i morse hämtade ja i göteborg skickade ett mail till dom innan ja beställde och frågade hur dom va emballerade när dom skickas, väl emballerade sa dom, men enda skyddet var en pappbit med tejp, borde väl vara lite mer tycker jag men de kanske räcker |
|
|
jag beställde från infosite.se.....de e knappt att ja ser de själv, bara kollat en fälg, ska kolla på dom andra snart..... men hittar ja inge mer större märken så skiter jag i de, men måste säga att de gick väldigt fort, igårkväll va dom i sthlm och i morse hämtade ja i göteborg skickade ett mail till dom innan ja beställde och frågade hur dom va emballerade när dom skickas, väl emballerade sa dom, men enda skyddet var en pappbit med tejp, borde väl vara lite mer tycker jag men de kanske räcker |
|
|
|
|
|
|
Jag hade struntat i det. Det dröjer inte många mil förän du har fler märken på fälgen... // Erik |
|
|
jo ja hitta inget mer allvarligt så jag skiter i de, nu sitter dom på bilen iallafall skall se om dom rullar rakt oxå, tack för svaren |
|
|
Det beror väl på fälgarna är det 17 eller 18 tums bruksfälgar kvittar det juh fullständigt men om det är svindyra 19"are som du tänkt ha på din utställningsbil som bara går 100 mil om året till olika bilträffar så är det enligt mig en helt annan sak :) |
|
| nej handlar om 18" ganska billiga bruksfälgar | |
|
Släng upp lite bilder på fälgarna! =) "If God doesn´t drive BMW, then why is the sky blue and white..?" |
|
| ja kommer snart | |
| Är nog inget att bry sig om då det nog e svårt att få fälgar som e helt utan 1 märke | |
| var å hur kan ja lägga upp bilder? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.