|
|
|
|---|---|
|
1,9 liters kostar? 2,8 liters kostar? Någon som vet? Alla är ju importer så på ifs sida är det ju ingen ide att titta! | |
|
Hade en Z3 2,8 Coupé -99 som jag gav 3900:- om året (Helförs.) Var på Länsförsäkringar och stog då på min far. |
|
|
Haha, min vän, boendes i stockholm har den på sin far, (22 skadefria år) i garage, kör -1500 mil, och får betala 13.570.- / år. Dock så är den importerad. Vilket anser ni är det bästa försäkringsbolaget för importerade BMW? I det här fallet var det LF som tog ut det hutlösa priset. // Montoya " I'm very easy to get along with, as long as you worship me " ; ) |
|
|
2,8 -97 import 8500:-/ÅR SALUSANSVAR stödmedlem Motor mänen (man behöver inte vara nykterist för stöd medlem) |
|
|
Nästan omöjligt att svara på... för det baseras på så mycket, som även är personligt för ljust dig... Typ ålder, vart du bor, mm, mm... Men mitt tips är att du helt enkelt ringer några stycken olika bolag, och hör med en säljare! De knappar hjälpsamt in dina uppgifter i deras system, och sen får du en väldigt exakt uppgift för vad det skulle kosta dig. Och nej, du behöver inte ha ett registreringsnummer, även om de frågar om det. Är de bara intresserade nog, så klarar de det ändå, och intresserade brukar de faktiskt vara! Så lycka till! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.