AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

X-Serien
3.619

x6 är nu officiel

Sida 1 av 2
ser faktist väldigt cool o snygg ut... Länk tänk er den med en m-motor och en massa massa lyx :D
här kommer lite mer och snyggare bilder.. även på hybridconceptet Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
känns på något sätt som ett riktigt konstvärk
Tycker mest den såg konstig ut.
bmw_jerry:

Finns det ingen site på eng som beskriver bilen?
starre: din önskan är min lag Länk
Ac
383
Acous
e21 318i -82
Cool! Kommer säkert sälja bra.

Fälgarna var riktigt spejsiga :-)
11
11
11811
X3 3.0d -16
Jag håller med Henkez. Ingen höjdare direkt....
fi
39
fiLAN
x5 4,4 -02
Kan inte förstå hur man inte kan tycka den är urläcker... En helt ny modell korsad mellan en klassisk BMW coupé och en x5, kommer tveklöst kolla på den live så fort den kommer till den lokala BMW-handlaren! Om 5 år kanske den t.o.m är inom en rimlig kostnadsram för oss vanliga dödliga...
Le
303
LeoniAquila
Volvo V90 B4 -21
Lynk&Co 01 -22
Det här var, någonstans, droppen som fick bägaren att rinna över. Ända sedan 7-serien kom 2002 har jag KÄMPAT med att ta till mig Bangles linjer, och i ett fåtal fall lyckats. 5-serie touring är fin, förutom fronten. Det finns inte en enda bil längre från BMW som är snygg rakt igenom.

Nya X6:an, som sagt, det var droppen. BMW var mitt favoritmärke en gång, det kan det omöjligen vara längre. Flera av bilarna ser ut som stryk. Endast med stor "partiskhet" kan jag acceptera linjerna - X6 borträknad, jag skall inte ens försöka. Om inte X6 floppar värre än Mercedes R-klass (för att jämföra udda bilar - men R-klass är i alla fall lite halvsnygg), så blir jag mycket förvånad.

Ledsen, förvirrad, bedrövad. Jag kommer alltid att älska E38 och E39 (E46 är också fin, framför allt cabben). Men det kommer en tid då de bilarna är hopplöst utslitna och gamla.

Detta känns nästan som ett avskedbrev till BMW. Men givetvis aldrig från det härliga Autopower-forumet.

/Leo
Le
1.615
Leffo
Trabant 601 -90
BMW har "hämnats" på Asiens oblygakopia av X5 och byggt en kopia av
Ssang Yong Actyon. Inget direkt föredömme när det gäller väldesignade personbilar.

/L
Sn
924
Snatto
320i Coupé -93
Vad i ?????

Tycker dagens BMW-modeller har för mycket luft under karossen, d.v.s. för hög markfrigång, så dyker det en sådan där upp... aj aj aj.

Ser bara konstig ut.

Snart så får vi säkert se en liten polo-utmanare med framhjulsdrift också...

_____Vraum!_____
Visa användare
8.958
rob_t_j72
XC70 D4 2015
Har BMW kopierat Nissan Murano...??
Hur läcker som helst - äntligen en konkurrent till Q7!

"If God doesn´t drive BMW, then why is the sky blue and white..?"
Th
60
The_one
320 CAB E46 Imolaröd M-paket -04
320 Touring M-paket -03
Riktigt maffig kärra!
Riktigt snygg faktiskt:P hoppas den får samma effekt som MB cls fick när den kom varju "nytänkande" då precis som X6!

When batman takes a vacation he does the Gumball
Da
1.734
Daniel.F...
540i 6vxl touring-95 -Såld!
Pajas bil!
Le
303
LeoniAquila
Volvo V90 B4 -21
Lynk&Co 01 -22
För min del kvalade dock CLS in på topp 5 av de snyggaste bilarna någonsin, X6 förtjänar inte mycket mer än plats 100 med Ford Ka eller någon gammal Daewoo. Inget illa menat mot någon eller något, men denna BMW tycker jag är bedrövlig.

/Leo
An
23
Anders N:son
Bmw 335 coupe individual
brutalt över snygg
Jag uppskattar BMW:s mod att till skillnad från sina konkurrenter sticka ut så mycket. Utan att nödvändigtvis uppskatta allt de gjort under de senaste åren (främst interiöra brister), så går det inte att komma ifrån att bilarnas formspråk känns mycket modernt. Denna bil kategoriserar jag som fulsnyggläckerklumpig.

Mvh
Mikael
det roliga är ju att konkurentera kopierar bmw vad dem än gör... dem konkava formerna i karrosen o de konstiga vecken blir allt vanligare på moderna bilar.. o vem var det som började med det... jo bmw... bagageluckan från e65 blev hatad men återfinns nu på flertalet bilar...
Visa användare
2.403
StefanL
BMW M340i Touring -21
MB CLK
I mina ögon är den helt enkelt grym. Men som alltid med bilder så säger dom inte så mycket förrän man sett bilarna live.

//Stefan
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.