|
|
|
|---|---|
|
Måste tyvärr sälja min underbara Alpina b3 till förmån för en bättre familjebil och undrar nu vad man ska begära för den Se länk. Länk någon som har någon ide? Hade tänkt lägga ut den för ca 165000-170000:- låter d rimligt MVH Robban | |
|
Du måste nog ge lite mer info; miltal, utrustning, historik mm för att någon ska kunna kommentera priset. /// Erik |
|
|
Sant :) uttagen 1999 06 precis passerat 15000mil (kollat mil tal på bmw) 3e ägaren i sverige, 1 i tyskland utr. lista Svart skinninredning Sportstolar Armstöd Elglaslucka elhissar x 4 Cd växlare med Harman/Kardon ljud Navigator (GPS) Färddator Multifunktionsratt Elgardin bak ski sack fällbara baksäten Airbag förare & passagerare Farthållare Klimatanläggning Antisladdsystem Larm Regnsensor Xenon (utbytta lampor mot 7500k, blått och snyggt) Abs Bromsar Fjärrstyrt centrallås Vita blikers runt om inbyggd telefon 18"Alpina orginal fälgar med bra däck Alpina märken fram + bak Emlemlös baklucka (endast Alpina märke) extra utr. lista. Alla lister invändigt är utbytta mot alu look (bmw orginal) orginal ädelträ finns kvar. Ny org Bmw växelspaksknopp i skinn/alu look orginal ädelträ finns kvar. Angeleyes ccfl kromade m3 speglar med tonat glas Tonade plexi fönster 19"bbs challenge (mot tillägg) nyligen bytt på bilen. kylarvätska termostat multirem Olja Castrol Edge Oljefilter nu kanske d e lite lättare mvh robban |
|
| Jag är dålig på att värdera bilar, men jag skulle som hypotetisk spekulant gärna se att säjaren innehar ett garantiarbeteutdrag från BMW. Kanske framförallt för säljarens egen skull när bilen inköptes. Men det kan vara det du menar med "kollat mil tal på bmw". | |
|
Är inte med riktigt på vad du menar med Garantiarbeteutdrag (utdrag på alla garanti arbeten som är gjorda på BMW?) , jag har en bekant som jobbar på BMW som kollade bilen innan jag köpte den och drog då ut status på mil etc.Han tyckte också att bilen var i ett mycket fint skick /Robban |
|
|
Precis, de arbeten som BMW utfört på bilen. BMWs miltalkoll är inget värt om man tror de erfarna på detta forum, vilka jag tror på. Serviceboken är ju också bra att lyfta fram. |
|
|
Ok, service boken är ju bra ja :) känns tryggt att känna killen på bmw iaf, han kollade på hela bilen i helhet innan jag köpte den, och dom lär ju kunna lite om vad som brukar se ut hur i förhållande till miltal , kanske |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.