|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Som tattern säger så är det ingen som har visat upp några bättrec tider med orginal så det är nog ungefär vad dom presterar.Har inte mätt min ordentligt än med nya lmm får se om jag gör det innan vinterförvaringen. Min M5a Länk |
|
|
Jag fick i princip samma tider då jag mätte, 3/4 full tank o själv i bilen klockade när jag passerade 80 och stoppade på 160, fick 6.9 på trean och 8.8 på fyran. Testade två ggr och det blev samma tider bägge. Jag upplever den som alert o kry. |
|
|
hur gör man för att se hastigheten i färddatorn?. |
|
| Du får gå in i undermenyn i färddatorn och knappa fram det. | |
|
Då har man varit inne å kikat lite. Jag kan inte ändra språket i min heller. Däremot så hittade jag 4 st felkoder. Vad betyder dessa?? D7 81 000 BF 88 000 83 81 000 CF 82 000 nån som vet?? Dan Helsingborg Kör BMW M5 och Audi A4 |
|
|
Då var det klart. Felkoderna är raderade och ett minne blott. De hade med lambdan att göra som förra ägaren bytade. De har förmodligen inte raderat felkoderna efter bytet. Sen hade det felet dragit med sig ett par andra felmeddelande åxå. Fick även Engelsk färddator istället för tyska + 1 liter TWS olja. Allt för 1300kr, helt OK. Jag berättade för gubben som tog hand om den att jag tyckte den börja kännas slö. Efter han kladdat med datorn en stund så provkörde han den och kom tillbaka med ett leende på läpparna. "- Den går som den ska nu iaf :-D Dan Helsingborg Kör BMW M5 och Audi A4 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.