|
|
|
|---|---|
|
byte som sagt min 750 mot en 850,har aldrig varit mer osäker över nånting i mitt liv,.men 850ìn är riktigt fin med få ägare,väldokumenterat allt,.så nu lämnar jag er 7 ägare,men har en känsla av att det bara är tillfälligt.. Länk | |
|
850 är ball om det inte är en V***o förstås... Lycka till! /Mats J |
|
|
självklart är det en BMW 850 vi snackar om,. Länk |
|
|
850 med M70 eller med M73? __ Bilblogg: Länk |
|
| vilket sammanträffande För jag bytte igår bort min 850 mot en 750 | |
LeifM |
Annars heter det 840! Nästa BMW en diesel... |
|
LeifM>>>Utveckla det där svaret.. Mvh Janne. |
|
LeifM |
Om det finns en V8 under huven heter det inte 850. Nästa BMW en diesel... |
|
Öhh! ok visst,men han har ju en tolva i sin,dvs 850...Glasklart :) Vi ska ju inte blanda in små V8:or i tråden ;) Mvh Janne. |
|
|
konstigt marcus,,det var ju mig du bytte med. :) .välkommen in i 7-serie träsket,mycket skoj här,. Länk |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
LeifM. M70= "lilla"5 liters äldre tolvan. M73= 5,4 nyare mer driftsäkra 326hk tolvan. V8:an i 540,740,840= M60 MVH Patrik "Hellre en BMW i garaget,än en Ford på verkstaden" |
LeifM |
"850 är ball om det inte är en V***o förstås..." Det var ovanstående jag svarade på. Men förstår nu att han menade, jag rullar, och inte Våtta. Nästa BMW en diesel... |
LeifM |
Men nya 5.4 lit med 326 hk fanns väl bara i -95? Annars blir det väl den stora tolvan på 5.6 lit och 381 hk. Och så har nya M3 420 hk :-) Nästa BMW en diesel... |
|
Att inte BMW AG läxat upp volvo personvagnar också för varumärkes/modellbetecknings-stöld? Tänker företrädes vis på dom ädla 850 och 740 beteckningarna som besudlas och dras ned i smutsen då dessa även förekommer på de enkla lågbudget-knegarskrindorna från Hissingen. /L |
|
|
"Att inte BMW AG läxat upp volvo personvagnar också för varumärkes/modellbetecknings-stöld?" Beror väl antagligen att Volvo var först med dom modellbeteckningarna. |
|
|
En sådan "petitess" kan väl BMW AG:s tyska juristdelegation slå hål på. I annat fall får man väl köpa upp Volvo och börja tillverka dammsugare av varumärket. Vi pratar om en stor tysk prestigebilstillverkare här! Det finns RESURSER. /L ;) |
|
|
Volvo var först med 740 och BMW var först med 850 så de borde väl vara kvitt i så fall? Jag tror jag kan gissa vem som skulle vinna en juridisk tvist om så vore :) AE |
|
Conan999 |
Volvo var ju även först med 760..... Conan999 |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.