|
|
|
|---|---|
|
[IMG]Länk [IMG]Länk [IMG]Länk | |
|
Riktigt snygg! ...Längtar bara mer och mer efter min bil nu... Tydligen ska den vara tillverkad nu, och på väg till Sverige. Jag antar att du är nöjd med den? =) Mvh J |
|
| hmm...klickade på länkarna och kom till imageshack men fick inte se några bilder =/ | |
|
"More" länkade lite fel.. Länk Länk Länk Grymt fräsch bil förresten! Mvh Patrik ___ Touringklubben: Länk |
|
|
Mycket tjusig! Bra specad som sagt, bara motorn och fälgarna som skiljer från min vad jag kan se :D Kört mycket i helgen? Snart får Autopower lägga in en disclaimer på 1-serie forumet om att inga bilder på nya ettor får postas innan 28:e september, jag blir ju så suuugen! ;) Mvh, /Wille |
|
| Mycket snygg bil! | |
|
Min första BMW, har tidigare bara kört Audi. BMW är helt klart förarens bil och ju mer man kör den desto mer älskar man den. M-chassiet är något utav det bästa på bilen, väghållningen är riktigt bra med tanke på RSC däcken och den snuskiga profilen. Interiören är klockren och ibland vill man skruva av ratten för att sova med den, den är för porrig! Ska byta ut antennen mot en hajfen snart och till våren kommer 19'' garanterat och kanske lätt toning i fram tillsamans med Promotech box. Tack grabbar! |
|
| Har hittat lite hajfenelösningar på utländska forum. Vilken "variant" satsar du på? | |
|
more... vad är det för motoralternativ?? ser riktigt snygg ut och helt klart klassens snyggaste bil.. rätt färgkombination dessutom :D |
|
|
Mixtus Den som låter mest lockande är att ta bort allt från antennen så att bara den elektroniska antenn modulen är kvar, sen köper man en hajfena från E91 och sätter den över antenn modulen. Men för att kuna ta bort det som sitter på nu helt så måste man lossa på innertaket och det känns lite overkill. Därför funderar jag på att skippa hajfena och köpa en kortare (5cm). bmw_jerry 120d 177hk |
|
|
Nice bil... Man blir mer och mer sugen på en ny bil, trots att man inte har råd... _____Vraum!_____ |
|
| såg en 118d idag i 3-dörrars utförande utan m-paket.. måste säga att den var grymmt grymmt snygg.. en sådan måste jag bara ha :D | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.