|
|
|
|---|---|
|
Orginalet kostar nästan 4 papp! E begagnat eller pirat ett alternativ? "Det går till sig!" Gammalt lackerarordspråk! | |
| Ja det är det om du får tag i det. | |
|
Min pajade i våras. Lika bil ser jag.. Köpte NY original Bosch för ca. 2800 ink frakt. Maila mig om du vill veta vart! Hälsn T |
|
|
Köpte ny på BMW i norrköping för 3 veckor sedan 3200kr, prisskillnaden med frakt etc blev så liten att det knappt spelade ngn roll. Dessutom leverans inom 17 timmar. /fredrik |
|
|
Hej Kolla på www.airflowsensor.nl Köpte en där för drygt ett år sedan 1100kr levereades i postlådan tre dagar efter jag beställt. Har funkat klockrent. MVH / Janne E-bay är också ett alternativ!! |
|
|
Hej , Hur betedde sig era bilar ? Gav den någon felkod ? Mvh Supercharger |
|
| min hade två felkoder LMM och kamaxelgivare. Byte av givare gav jämnare gång, men bilen dök i varv vid inbromsning och tjuvstannade ibland helt oväntat. Kopplade ur LMM efter tips här och då gick bilen halvbra men stannade inte. Bytte LMM och den blev snäll igen. | |
|
På min 540 så dog motorn ibland när man stannade vid en stoppplikt t.e.x. Fick den bytt gratis eftersom BMW lämnar 2års garanti på LMM och min var bytt 1,5år innan. ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.