|
|
|
|---|---|
| Jag monterade in en gateway 100 Länk i min bil igår. Jag har en business stereo och bilen är en -04. Men av någon anledning så får jag inte upp nån låtinformation på displayen på stereon, d.v.s. artist & title samt speltid. Jag trodde alla BMW orginalstereos skulle stödja det. Eller kan jag ha gjort något fel? I övrigt så fungerar allt som det ska. | |
| Jag har icelink i min 97:a men för att få id3 visning så var jag tvungen att ladda ner en mjukvara! Kan vara samma med din..... Kanske någon annan vet mer??? | |
| Ok, var det nån mjukvara till själva icelinken? Jag uppdaterade alla id3-taggar till v2,4 mha iTunes, men fortfarande ingen info på huvudenheten. Ska se om jag kan hitta nån info ang. mjukvara till GW100. Men hur installerar men ny mjukvara i den då? | |
|
På min läggs mjukvaran in precis som en låt på ipoden sen spelar man upp den i bilen! Jag fick ingen visning i min MID innan jag laddade in mjukvaran! Hör med återförsäljaren dom bör ju ha mjukvaran om det nu är det som fattas!!! |
|
| Jag fick precis en mp3-fil från återförsäljaren, men det hjälpte inte att spela upp den i bilen. | |
|
Nu har jag löst problemet, det var ju inte bara att spela upp spåret. För skulle man välja Disc 6 och spår 3, sen skulle man plugga ur iPoden. Efter det startar man spåret (mjukvaruspåret) på iPoden, efter man startat spåret så pluggar man i iPoden i kontakten till bilstereon. Efter det stog nåt i stil med att man skulle välja disc 3 för att bekräfta uppdateringen. Sen var det klart. Jag hittade en liten manual på franska på nätet, och som tur är kan min fru lite franska, inte mycket men tillräckligt för att vi skulle lyckas med uppdateringen :) |
|
| Det var ju bra att det löste sig... Men kunde inte återförsäljaren ge dig rätt beskrivning på Svenska? | |
| Jo man kan ju tycka det. Jag skrev och frågade när det inte funkade först, men jag hann hitta lösning innan jag fick svar av dom. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.