|
|
|
|---|---|
|
Ja ni läste rätt. Finns inte många av denna modell i Sverige. 4 st är uppskattning på den. Kan det finnas något värde i en sån. BMW 533i -83 med full historik. Tacksam för svar ! MVH Tommy Johansson | |
|
Svårt att säga på äldre bilar; allt mellan 5000:- för en bruks bil till kanske 50000:- för en "nybil" och är bilen som du säger fräsch fin och iordning är det säkerligen minst 15 000:- vi talar om här MEN som alltid när det gäller äldre entusiastbilar även en fråga om "kemin" mellan köpare och säljare samt köplusten/ försäljningsbehovet.... Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
Gissar att det är min tidigare skuta som avses i tråden. Jag kollade med Vägverkets bilregister i våras och min var den enda som fanns kvar. Jag hade den till salu på Blocket och här på Powerbörsen tidigare i somras för 14 000:- och senare 9 500:- utan några egentliga seriösa spekulanter. Trist på en så ovanlig bil men marknaden bestämmer priset och bilen var inte i toppskick. Hoppas den får en omhändertagande ägare. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.