AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.109

Härliga tider, strålande tider! Nu har alla råd att köpa 645 och M5 från -07

Om jag inte har drabbats av plötsligt påkommen oförmåga att läsa innantill har någon begått ett allvarligt fel när dessa annonser infördes (eller så har deras sida kapats av illvilliga människor). Titta tex. på priset för BMW 645 Ci SMG och BMW M5 Touring SMG.
Länk

Mvh
Mikael
20
1.534
2002tii
116d LCI M-Sport -16
325i -86
2002tii -72
Porsche 911 SC -80
Amazon Kombi -65
Bra priser.
"Om det verkar för bra för att vara sant" ...
Ko
475
Korak
330 cab 03:a M-sp såld
518 - 90 såld
x3 msport 3.0.d 2015
Jag bokade 335 cab 110 papp behöver en vinterbil, de sa att det fanns lite prutmån. yes.....
... så måste det vara sant!" :)
Kan lägga till att jag besökte företaget för 3 år sedan och att jag tyckte de var mycket trevliga och proffesionella (ärliga vad gäller sina bilar), så det vete håken vad de råkat ut för.
Grattis Korak.

Mvh
Mikael
Visa användare
2.178
Herr Gaspedal
BMW 535D -07 M-Sport
"Beschreibung:
<<<<<< Schnell E-mail Kontakt an : psmotorsltd@gmail.com "
=).

Ny 530DM Beställd. Har lagt 5000Eur i handpenning, leverans om en månad. Får den hela vägen till hamnen och gillar jag inte bilen så får jag mina pengar tillbaka. Toppendeal! Hoppas alla på forumet tar tillfället i akt och slår till =).

Rücksicht bitte, und denkt Voraus!Länk
Ha
5.327
Haas
M2 F22 Competition - 19
Ähh...någonting måste vara fel.
Är de inte någon ironi över detta nu så känns de som ni som beställt kommer åka på en blåsning.
Varför skulle ett seriöst företag sälja bilar under inköpspris??
Jepp e-postadressen är något av en giveaway. Därav tanken att deras sida kapats av otäckingar. Jag förutsätter att ingen tar sidans erbjudanden på allvar. Firman finns, i övrigt är mycket fel och nu har de själva märkt det för alla bilar är tydligen "sålda" och inga finns kvar.

Mvh
Mikael
Tillägg. Det kan nog vara ett centralt problem. Hos hela BMW.de finns det för tillfället endast 8 st. 5 serie under 50000 euro och endast 37 bilar sammanlagt. Våra bilar har blivit hårdvaluta pga tillgång och efterfrågan.

Mvh
Mikael
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.