|
|
|
|---|---|
|
Har alltid hatat BMW ialla år men nu äger man en och känenr ingen direkt som kan hjälpa mej med lite frågor så alla jag känner är volvo freaks eller inte har körkort ens. Frågorna jag har har säkert varit uppe förut men hoppas ni kan svara på dom igen. tack för förhand Jag har en BMW 50d -01 (tror det är MK3, borde vara i en 01´a elle?) 1. När jag skall skriva in en adress ii navigatorn så brukar den hänga sig och om ajg bryter strömmen så kommer det upp en blå skärm typ som dos och navigatorn är borta, men om bilen får stå avständ under någon timma så e allt tillbaka som vanligt igen. någon som har någon ide vad det kan vara för fel elle? 2. Går det att byta ut cd växlaren till typ en cd växlare med MP3 stöd? för 6 vanliga skivor e ju lite halv tråkigt att ha i. 3. Går det på något sätt att koppla in tex ett tv-spel så man kan spela det på tv´n? eller måste man köpa till något? 4. Kan man på något sätt göra så man kan få upp låtnamnen på skärmen? så man vet vad man lyssnar på? med CD växlare eller man man nu kunde byta till någon med MP3 stöd? Läste om den där datorn man kunde sätta in i bilen, så löser man väl problemet med mycket musik och namnen? men om man inte vill ha datorn i kan man lösa det på anant sätt? 5. kanske låter som en dum fråga men nu när allt e digitalt tv nät över allt så kan man väl inte fixa så tv´n funkar eller? kanske köpa en digitalbox till bilen eller något. e inte så haj på det? någon som har någon ide? Nu bar det bra för mej.. tackar så jätte mycket på förhand och var verkligen en kanon sida jag fick av en polare, fastnade på gör det själv sidorna i över 5 timmar igår. ni gör ett jälva bra jobb. /nicke | |
|
1: Kolla så att alla kablar sitter som de skall på och runt navin om de gör det så prova med att uppdatera mjukvaran i navin om inte det hjälper är den nog paj. 2:Ja ihop med en adapter kan t.ex Alpine växlare med mp3 kopplas in. 3: Ja det går. 4:Nej inte med din radio modul och mp3-växlare men med nyaste BM53 modulen och bmw:s nya cd-växlare med mp3 stöd.Går också med Ipod ihop med Ice Link då med original radio-modul. 5:Det blir att byta till digitalbox , bmw:s eller eftermarknads box. &: Allt du frågat finns utförligare svar på om du använder sök funktionen. |
|
| Tackar för svaren Hewi jag skall sätta mej i sökmotorn och snörra lite. tackar | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.