AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Import
903

Bra bilar i Malmö (andra försöket)

Är det någon som har erfarenhet av en importfirma i Malmö som heter Bra bilar, jag tänkte ev låta dom ta hem en bil åt mej. Dom lät seriösa på telefon.
mackan325
Det vimlar av importnissar i MÖ. Tror det beror på vilken typ av bil du tänkt dig ta hem. Liter dyrare (läs nyare) brukar finnas hemma hos Automobilia i Malmö. Andra bra ställen att leta är Autoselect i Ystad som ofta har den typen av bilar hemma. Tvärs över gatan från dem finns Autoclassica med ungefär samma utbud.

Halvskumma firmor som tar hem lite äldre bilar går det 13 på dussinet av, det är nog ingen dum idé att vara lite försiktig med dem. De tre ovan har ofta mycket bilar hemma att kika på, det finns så mycket bilar hemma här nere så jag ser inte varför man skall hämta en bil om man inte har mycket specifika krav på färg et.c. Däremot är det nog ingen dum idé att leta i Skåne, stor tillgång på bilar och låga priser.
Tack för tipset mackan

MG
Har dom där ställena som du rekomenderade nån sida som man kan kolla på utbudet via nätet??tacksam för svar då det hade varit gott att slippa åka till tyskland egentligen...:)

Slappen
mackan325
www.autoclassica.com
www.bytbil.com/automobilia/
www.autoselect.se

Det var väl inte så jättesvårt att hitta det med yahoo....

;-)

/M
mackan325
Sorry såg inte att din mail var slappast@hotmail.com, förstår nu
Hehehehe......jag är allt lite lat av mig ja.....:)
Men inte så jävla lat när det gäller data och så...men jag skulle ut på sjön med familjen också...hade inte riktigt tid.:)

Slappen
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.