|
|
|
|---|---|
|
Ja,som rubriken lyder vad ska jag begära för min 525Tds e39 touring? Lite fakta om bilen. -Årsmodell -98 -Importerad -00 (hade då gått ca 15000mil) -Mätarställning nu ca 27100mil -Servicebok finns och är full stämplad fram till 22413mil sen är den servad själv. Utrustning är som följer: 0534 Automatisk klimatanläggning 0536 BMW Motor+kupévärmare med fjärrkontroll (Webasto) 0227 Sportchassi med nivåreglering 0235 Dragkrok med avtagbart drag 0339 Shadow line 0386 Rails 0481 Sportstolar fram 0710 M-Multifunktionsratt 0785 Individual vita Blinkers Saker som jag monterat själv:Hella facelift lyktor fram och 18"M5 (replica). Bra att veta: Ny dieselpump, nytt batteri och laddningsregulator. Sen till det tråkiga rost finns på båda framskärmarna och förardörren+lite huv i framkant. Sen är det en hel del stenskott. Saker som bör bytas är höger dörrtrycke bak ,gummibussningar i bakvagn + ena bakdörrens elhiss och så framruta Kommer inte på något mer just nu men har säkert glömt något | |
| Jo,kom att jag glömde att bilen är cosmossvart och det följer med vinterdäck på orginal fälg. | |
|
Okej,då får jag försöka mig på en gissning själv då. Om man kollar vad dom begär för dom på blocket så är billigaste 49000:- och sen så stiger priser uppåt med en hel del fantasi priser. Men om man skulle sätta ut den för 55000:- låter det som ett rimligt pris? Folk vill ju alltid pruta så slut priset kanske hamnar på 49000-50000:- Vad tror ni? |
|
| Är det ingen som har en gissning för utom mig själv då ? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.