|
|
|
|---|---|
Johannes Rydberg |
Tjena grabbar. då jag har en 96a TDS med automat och en diesel pump som är från troligen 93 så verkar inte elektroniken lira ihop. pumpen reagerar inte alls och det kommer ingen diesel från spridar rören. men då skall jag byta data boxen som styr diselpumpen till en 93 as men är det någon som vet om det måste vara från en med automat? eller om det funkar med vilken somhelst f rån 93. ? mvh Johannes (``320-325´´ gamla nicket) |
Johannes Rydberg |
ja då får jag chansa.. och jag kommer skriva här om det funkar eller ej. då denna fråga kan komma upp igen. (``320-325´´ gamla nicket) |
| Det kan funka men det är olika boxar imellan manuell och automat samt även olika boxar på en 93:a och en 96:a. Kolla på realoem.com så ser du. | |
| Det är olika nummer på boxarna, Manuel=.....246319 Auto=.....246321 | |
Johannes Rydberg |
attans .. då måste jag ha en automat box om det skall fungera antar ja. det är precis som bensinare , då dom oxå har olika boxar om det är manuell och automat. (``320-325´´ gamla nicket) |
Johannes Rydberg |
Ett stort tack för era svar. det är jätet snällt att ta upp nr o o grejer då ser man ju tydligt. mvh Johannes (``320-325´´ gamla nicket) |
| Hur gick det? Fått nån sprutt på pumpen än?? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.