|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Bimmerbåjj Köp Touring och bädda... |
|
|
S&S: Tror inte hon går in i en 3-serie Touring. Hon har ganska brett arsle tyvärr :-) //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
S&S: Tror inte hon går in i en 3-serie Touring. Hon har ganska brett arsle tyvärr :-) //Joakim Hehe,dagens i-landsproblem? :D BMW fûr allè |
|
SpineKracker |
Det är ju skitfånigt att sitta långt bak, bara boys som koncentrerar sig mer på stereorattarna än bilens ratt som sitter så. |
|
Hillstreet: "-Fat bottomed girls, You make the rockin' world go round." (Källa:Freddy Mercury 1978) Låg tyngdpunkt. SItter stadigt i sadeln :) |
|
|
Anders-72: Du har rätt. Mer tyngd på bakhjulen ge mindre hjulspinn =) //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
| Hillstreet: Du får ställa henne på alla fyra i bakluckan och knuffa på...;-) | |
| fy fasen vad snygg 335:an är.. visst är audin med det men ändå itne samma sak.. dessutom är bmw:n snabbare.. tänk er o lägga ner mellan skillnaden på lite godis till bmw:n.. mums | |
|
Men... ... ska inte en S5 egentligen jämföras med en M3??? *** En Volvo tutar man på för att köra om, en BMW tutar man på för att köra ikapp. *** |
|
|
vsurapol: Neh RS5, om den kommer, ska jämföras med M3. //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
| Väldigt intressant. har försökt övertyga lite folk på audiforumet att S5an inte är det monster som Audi säger... vissa säger att den mycket väl kan jämföras med M3 osv men första hindret är ju en 335 :) och där var den ju lite efter... :) | |
|
Här vinner också BMW 335i Länk |
|
SpineKracker |
i ams så tyckte de ju dock att RS4an var bättre än M3...? |
| Ja RS4 mot M3 E46 de e ju inte riktigt rättvist tycker jag vänta till den nya M3 kommer ut i höst V8 sug mot 6sug är ju inte så rättvist anser jag i alla fall. annat hade det ju varit om de va turbo mot sug. | |
SpineKracker |
det är ju m3 v8 jag snackar om! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.