|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| kolla in detta mina herrar Länk grymt snygg bil :D | |
| ojojoj!!! Tidigare tyckte jag coupen var snyggare än sedanen, men nu är det tvärtom, sedanen är verkligen en läcker bil. Sedanen är flera år gammal men känns fortfarande väldigt fräsh. | |
|
NU väntar jag bara på touringen! M3 E30Länk |
|
|
Abbe: Tror tyvärr inte vi kommer att se någon Touring med en M3 motor |
|
| Snart blir det rea på M3 e46 ... | |
Lars Jakobsson |
Då har du missat nått, det är redan rea... Dock så är fortfarande nya M3:an en stor besvikelse, trodde verkligen BMW kunde bättre än så! |
|
Lars Jakobsson: Vad är du besviken på? kan du specifera dig lite mera? Hur upplever du M3:an(E92) och vad saknar du mot den E46, vilka punkter upplevs den nya som en besvikelse? Jag själv har inte kört den nya så jag har ingen uppfattning än så länge. Men det är intresant att höra från en som både har erfarenhet av båda. |
|
|
Vi såg en röd och en vit sedan i helgen när vi var på ringen. Riktigt snygg bil! |
|
Lars Jakobsson |
starre Att den är för fjollig helt enkelt! Passar bäst för ekonomen som tror han köper en sportbil. Dvs. Den är för mesig jämfört med E46. Har inte kört den själv utan hänvisar till dom tester som utförts, bland annat auto motor sport...+ alla dom intryck man fått av den. Inte ens i närheten av E46:an när den släpptes! |
|
starre, sabba inte min söta dröm nu! :-) M3 E30Länk |
|
|
Det ska bli intressant att få sträcka ut fjollbilen på banan i nästa vecka. När e46:an kom fanns det inte så många vassa konkurrenter, där av överlägsenheten. //Stefan |
|
|
Lars, Håller med dig om att M3:an alltid gav ett leende på läpparna, vi får se om den nya ger samma vibbar, gör den inte det får det bli en beg. m6:a. //Stefan |
|
|
Jag kan tala om för er som inte sett bilen live att den är allt annat än fjollig. Däremot ser e46 hopplöst gammalmodig ut i jämförelse. Mvh Jonas |
|
|
här kommer lite mer bilder.. bara att njuta :D Länk Länk Länk |
|
| Ser knappast fjollig ut | |
| I nya numret av Auto Motor och Sport finns ett "test" av nya och gamla M3. På de bilder där både E92 och E46 finns med är det snarast E46 som ser fjollig ut. | |
| Lars Jakobsson .. det är en sportbil .. ich M3 e46 får nog kliva åt sidan för denna kärra .. | |
| drömmen vore ju en m3 sedan csl :D | |
|
Nej Jerry, CSL=Coupé Leicht Sport Det räcker fint med modeller, en CSL blir inte ovanlig eller trovärdig om den ska ges ut i massa olika utgåvor. De bilder och spekualtioner jag sett om nya CSL'n har sett mycket lovande ut :D Om man är sur och rutten på BMW i allmänhet ligger det nära till hands att såga alla nya modeller utan att ha provat dem själv, alla generationers M3 har sin charm, jag gillar dem alla :) Mvh, /Wille |
|
|
Den ser visst fjollig ut. Speciellt bakifrån. |
|
|
någon som vet när sedanen kommer. //Stefan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.