|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet var man hittar styrboxnummer och chipnummer på en e34 m50b25 motor? | |
|
0261200402 har 525i -91an utan vanos som jag äger. Har läst att dom med vanos har annat nummer.. kan det vara 0261200403? //Roffa |
|
|
Har kollat på boxen nu, styrboxnummer 0261200402 stämmer, för min motor har inte vanos. men var hittar man chipnummret?? Det står lite andra nummer på boxen också, ett märke med chassinummret och bmw-loggan och en del nummer. och ett märke med streckkoder och lite nummer på. "Roffa" Fin m5:a du har förresten! |
|
|
Har ingen aning om vart chipnummret står, kanske är så att du måste öppna boxen och kolla om det står inne på chippet? Tack! finns nån till bild här.. Länk //Roffa |
|
|
ok, ska kolla det imorrn, lite mörkt ute nu.. Svinsnyggt med m3 speglar!! har det på min e34 också. |
|
|
Stod det något nummer på chippet? //Roffa |
|
|
Japp, det ska stå inne i boxen på chippet, kollade upp det med en trimchipfirma (bilen ska chippas), men jag fick bara av höljet i princip. Inne i boxen finns det två lager med kretskort och nummret står på chippet i det undre kortet, men jag vågade inte bryta för mycket i kretskorten. Men jag fick tag i det jag ville. Tackar för hjälpen=) |
|
|
Okej! Ja då är det bara invänta dom extra hästkrafterna =) //Roffa |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.