|
|
|
|---|---|
|
En kompis har fastnat för en bil hos ovannämnda firma och jag tänkte kolla om det är en seriös firma. Mina varningsklockor ringer men eftersom jag inte har någon egen erfarenhet av firman eller har läst om den så måste jag iaf ge firman en ärlig chans. Har sett att de bl.a har en del USA-Importer. Är det kanske översvämningsbilar de köper billigt? Som sagt all hjälp och kommentarer önskas... Rücksicht bitte, und denkt Voraus!Länk | |
|
Lite info: Länk Omsättning: 1 000 - 499 000 (2006) 1 000 - 499 000 (2005) Antal arbetsställen: 1 Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Tack Erik! Väldigt låg omsättning för att vara bilfirma. Eller? Telefonnumret stämmer inte heller... Det går till Wistrand Advokatbyrå Göteborg KB. Ska det vara så? Rücksicht bitte, und denkt Voraus!Länk |
|
|
Var iväg och kollade på bilen, sedan köpte jag ett "carfax" och fick fram intressanta fakta. Vet inte om det är relevant för forumet då det gäller annat märke, men varning för handlaren utfärdas. Vill ni och moderatorerna godkänner det så kan jag posta vad jag fick fram från carfax och vilken bil det gällde. Rücksicht bitte, und denkt Voraus!Länk |
|
|
Eftersom handlaren bara har 4 bilar till salu så luktar det japanskt...eftersom jag förutsätter att du inte ska börja köra färdtjänst;) Kan det vara den med ett Z i modellbeteckningen? ___ //Ulf |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.