|
|
|
|---|---|
Imran |
Jag har nu funderat länge på att köpa vita blinkers till min 520i -92:a. Men jag vet inte om jag ska köpa Orgnial blinkers eller kopior. Vad tycker alla ni som har BMW? //Imran |
F.Nilsson |
Köp orginal tror inte dom är så mycket dyrare |
F.Nilsson |
Om du pratar om fram och sidoblinkers förstås |
Imran |
Hur mycket kan det kosta om man köper orginal å var kan man köpa det? //Imran |
F.Nilsson |
Ring närmaste BMW återförsäljare dom ska ha vita blinkers,vet ej vad dom tar för framblinkers men jag köpte mina sidoblinkers där för 140:- st |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Orginal eller kopior??? På E39 tex är det Hella och om du köper Hella hos BMW eller hos Målå tex där kallas de Inpro.BMW tillverkar inte billjus de köper dom av tex Hella.Det är i detta fall Hella som är orginal kostar hos BMW ca 1325kr bak vä/hö ej T fram vä/hö 400kr sido vä/hö 175kr sedan kan du jämnföra med andra leverantörer,förmodligen finns det andra än tex Hella ,men dessa ska väl ses som Pirat?? om det inte är samma märke som BMW orginalmonterar. MVH Hasso |
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Obs priserna gäller för E34 och är från tillbehörskatalog 2000 MVH Hasso |
|
Hasso - är inpro E-godkända då?? vet ett par polare som köpt helvita baklysen av detta märke som inte e E-godkända... tuf märkta e dom, men vad bryr sig polisen om det ;) mvh Danne 390Nm - oljebrännare! nu med 20" 'igen' Länk |
|
BMW Danne:Mina Inpro både faceliften och rödvita bakljus från Malå är Hella dvs exact samma ljus som orginalmonteras på BMW och som säljes som tillbehör .Det var samma reservdelsnummer som satt orginal förutom en siffra som då anger att att det är vit blinkers istället.Att inpro kanske även säljer ljus från tillverkare som har ljus som inte är godkända är väl fullt möjligt. Mina vita sidoblink köpte jag från bildelsimporten,de var orginalstämplade med bmwloggan,men den har jag inte hittat varken på orginal fram eller bakljus vad jag kommer ihåg utan de är bara Hellamärkta. Märkligt mina tidigare inlägg har bytt turordningsplats??? MVH Hasso |
Imran |
Hasso, du säger att man kan köpa blinkers hos BMW återförsäljare, är det vita blinkers eller oranga? Jag är nämligen ute efter vita blinkers. Tack för svar allihop. //Imran |
|
Imra: Du kan köpa det mesta hos BMW. Har själv vita fram och sidoblinkers som är köpta hos BMW. Bakljusen inhandlades hos NFS. /foo |
|
Imran |
foo, Vad kostade allt för dig? fram, sido och bak? //Imran |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.