|
|
|
|---|---|
|
Den inbyggda telefonen har lagt av. har Nav med integrerarad telefon, siemens lur mellan framsätena. Först slutade luren att få kontakt med basen. Den hängde sig när jag försökte starta om. Nu har telefon-funktionen försvunnit från skärmen också. Några tips om vad det kan vara? | |
|
Glapp i kablaget? Lossa "lurhållaren", ta isär och rengör kabelkontakterna. ///M BMW-dille är inte en lidenskap; det är en njutbar galenskap... |
|
|
Vid närmare eftertanke så låter det som om din telefon-huvudenhet tagit kväll. Jag antar att du inte fick kontakt med basenheten, startade om luren och då hängde den sig? Sedan försvann "TELEPHONE" från displayen strax efteråt? ///M BMW-dille är inte en lidenskap; det är en njutbar galenskap... |
|
| Stämmer bra. Några ideer om vad det kan vara? Eller är det bara att köra in till BMW? | |
|
Tror du kommer billigast undan med en "ny" basenhet från eBay.de ... ///M BMW-dille är inte en lidenskap; det är en njutbar galenskap... |
|
|
... men checka før all del anslutningarna på basenheten. Det KAN ju vara ett kabelfel, men låter skummt att luren "hængde" sig... Hur uppførde den sig egentligen? Forfarande inget liv i den? ///M BMW-dille är inte en lidenskap; det är en njutbar galenskap... |
|
|
Luren hängde sig och när jag försöker starta om så låser den sig med texten waiting (tror jag). Har i och för sig blockets begagnatförsäkring i några månader till. Hoppas att den täcker detta. Lite tjatigt. man förväntar ju sig att grejerna ska funka.... /M |
|
| Skumt! Nu fungerar den igen. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.