|
|
|
|---|---|
|
Tja! Har skaffat mig en m3 från 96 (ej till salu) skulle vilja kolla vad den kan tänkas vara värd i en köpares ögon då jag själv bytte åt mig den:D Lite info På lappen där färgen står i motor utrymmet så står det även INVIDUAL antar att det e en invidual då? Färgen börja på t iaf(kommer inte ihåg nu) & e grön mettalick påminner om brittish racing green fast mettalick då så klart. Elstyrda stolar båda sidor Sport skinn inredning med mörk grönt skinn i mitten samt i inläggen på dörrsidorna. Kolfiber paneler (orginal så klart) Kolfiber instegs lister med m logga orginal? Hifi paket med harman kardon högtalare,bandare samt cd växlare sitter i bmws orginal. 4xelhissar el-speglar el taklucka automatiskt avblänbar bak spegel. Största f-datorn Digital 2zonz klima orginal mfälgar tror dom e 9tum i bak & 8,5 i fram el uppvärmda säten (fram) Mitt armstöd Airbags M3 gt vinge Sachs vanos Det som är eftermonterat är: Fjäderbens stag bak & fram av märket ac shnitzer Ögonlock Färgen på bilen heter ngt i stil med tanger green mettalick Import 2001 samt 14200 kontrollerade mil Full service historik samt bes UA dom år den varit här hemma. Skicket är mkt bra på den ska man va riktigt kritisk så finns det 1 liten bula bredvid ett dörrhandtag stort som en 10 årings lillfinger nagel mao knapp synligt Är mkt nöjd med bilen hittils mest tack vare att jag får in familjen så bra:D Skulle vilja veta vad den skulle gå för om jag skulle besluta mig för att sälja den vilket den inte ska men är ändå lite nyfiken. Gärna svar från ngn som letar efter just en fräsh m3 limo vad skulle just DU täkas betala för en vagn som är beskriven så? Tack på förhand & nu till panelen | |
| Tilllägg det är en vanlig manuell 6vxl låda samt 3,2 liters motorn om ngn inte skulle veta det av infon som redan är gedd. | |
|
Hej, Tycker spec. verkar riktigt schysst. Jag störtgillar gröna bilar. Hade den varit icke metallic så...... Problemet är väl för de flesta försäkringen. Jag har fördelen av att premien ligger på rätt sida 10'-kronors strecket. Därför är jag en av dom som kan tänkas betala "rätt" pris för bilen. Finns en del till salu för runt 100' som ser helt ok ut. Men för ett finfint ex skulle iallafall jag kunna sträcka upp till 130'. Jag värderar dock limo högre än coupe (snyggare, mer praktisk, men det är jag det). Kan du inte skicka ngr bilder på bmwm3gtcoupe@hotmail.com Förresten så är fälgarna 8.5 bak o 7.5 fram |
|
|
Håller med föregående talare angående försäkringen. Det är en riktig dräpare man väl värd sina pengar =) In God we trust, All others pay cash/// |
|
|
Ok jo försäkringen e inget vidare men den kommer nog stå i garage under vintern med garage försäkring bara hehe. Skickar länk till dig via mail & där finns det bilder;) |
|
|
Ser läcker ut. Fälgarna är fina men härstammar egentligen från coupén. Länk M-Contour hör till din: Länk Om du kör vidare med GT stuket så är det denna fälgen som gäller, obs den polerade varianten. Länk Lycka till med bilen. Riktigt Nice! |
|
| kris, dina länkar funkar ej :( | |
| hmm får försöka byta fälgar med någon mot antingen m-contour eller gt fälgar då:D Borde ju va ngn som vill ha dom jag har hehe | |
| La ut den på blocket mest för skojs skull då jag skulle se om jag fick ngt bra byte så la den för 145k.Men verkar vara en poppis bil ändå 1 har redan varit här & kikat på bilen & vill köpa den kontant & pruta 3k på det begärda priset så nu e det bara hoppas banken ger han ett lån för så mkt trodde jag inte man skulle få (hade iofs inte sålt den för mkt mindre heller)Och när det handlar om 142k så måste man nog sälja iaf. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.