AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
1.044

Var beställer jag detta luftfilter?

Länk
Och ge ingen länk där det inte går att beställa, helst svensk hemsida där man beställer. Dom var inte så hjälpsamma med exakt VAR man beställer det i min förra tråd! Tackar :-)

mvh, Figgeh~
Visa användare
1.010
cado
335iT M-sport
Steg 3
gå in på närmaste mekonomen och bästell.
Säkert att det går :S ?

mvh, Figgeh~
Visa användare
2.660
dicka o
E53 X5 3,0ia -05 facelift grafitigrå
eller på micro eller autoexpert,går också...
Visa användare
601
p-car
03.5 M3 SMG
jag skulle läsa detta inlägg först innan du skaffar dig ett öppet filter: Länk
ja
276
japsmacke
328IM Touring -98
Mekonomen har de för typ 3500 tror jag de var sist jag kollade
Lagom dyrt :/

mvh, Figgeh~
jo men det e värt att köpa k&n......bäst kvalisort o bra hållbarhet..köp inget kinaskit för 500:-
Visa användare
90
BWM_Aleks
BMW 325i E90 -06
Varför ens betala så mycket som 3500? Ett filter kostar mellan 600-900 kr, sen finns det bra avskärmningar hos Micro för en billig peng. Väntar bara på att lönen ska drippa ner på kontot så ska jag plocka bort lådan och slänga dit ett BMC filter.
Detta är inget att göra för effekten skull för det får man inget extra av pga filtret, snarare för ljudets skull.
För dem som predikar att det kommer suga varmluft...don't care för allt är marginellt. Gick toppen fint med öppet filter på min turbo Audi i 3 år.

// Aleks
Os
61
OscarJ
328i coupé -96
Mekonomens artnr: 59-57-1000

Pris: 4824:- ink.moms
Lagom...

:P

Oscar Johnsson
Köpte ett kit 57-1000 Begagnat av en kille från stockholm som hade beställt fel från USA. Och det är inte använt, inte ens uppackat. Jag monterade dit avskärmning och allt gick som smort, tills jag skulle sätta på filtret och böjen, då får inte filtret plats om jag har böjen, så får ha det utan böjen sålänge tills jag kommer på en lösning =) annars funkar det finfint!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.