|
|
|
|---|---|
| Ni som skickat era abs moduler till module master hur gjorde ni med betalning, frakt et c för att det inte skall bli någe strul. | |
| ingen som vet? | |
|
Gör som det beskrivs på deras hemsida och i flertalet trådar här på forumet. Dom ringer dig när det är färdigt och du betalar genom att uppge kortnummer eller genom PayPal. Klockrent! Toson |
|
|
Linda in modulen noggrant i bubbelplast eller annat stötdämpande material Om du har kan du lägga modulen i en antistatpåse eller valig plastpåse innan du lindar in den. En kartong modell mindre eller en vältejpad packpåse ytterst använde jag. Skicka med en lapp med din adress som de kan klistra på till returen. Jag betalade med PayPal = smidigt fick ett mail med en länk till PayPal sen var det bara att betala. |
|
|
Linda in modulen noggrant i bubbelplast eller annat stötdämpande material Om du har kan du lägga modulen i en antistatpåse eller valig plastpåse innan du lindar in den. En kartong modell mindre eller en vältejpad packpåse ytterst använde jag. Skicka med en lapp med din adress som de kan klistra på till returen. Jag betalade med PayPal = smidigt fick ett mail med en länk till PayPal sen var det bara att betala. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.