|
|
|
|---|---|
|
Hittade denna på blocket:Länk Finns det någon poäng i att betala 4 ggr mer för en "premiumsläpvagn"? AE | |
|
Priser på släpvagnar generellt är rena fantasi priser ( likt gammla svenska beg priser..) Ingen människa vid sina sinnens fulla bruk betalar väl 22 000 + moms för en 19 år gammal flaksläpvagn när man får en ny lika stor (bromsad) för ca 10-12000:- men likväl är blocket fullt med dessa fantasi annonser...Märkligt Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Den där var ju rätt cool, är det E38-bakljus jag ser? En mer BMW-galen person än mig (och med mer pengar) skulle nog gärna vilja ha en sån. Wilhelm Svenselius |
|
|
Ser mer ut som E36 campact baklampor tycker jag. ---> Länk __ Bilblogg: Länk |
|
|
Mugge har rätt! Tror vagnen kostade ca 50.000 när den lanserades i mitten på 90-talet. Ovanlig men häftig och dyr. Ska finnas bilder på realoem.com om man vill veta mer. M V H Stephan Min bil: Länk |
|
|
Novation i Uppsala hade en för några år sedan, skodd med Alpinafälgar. Aldrig har jag väl varit så sugen på en släpvagn :-) vacker förare ska ha vacker bil:) mvh Fredrik |
|
| Men är ändå inte en sådan vagn väldigt opraktiskt? Hade det var med sarj/väggar så går det att använda till det mesta, men nu bara plan gör väl den ganska opraktiskt eller har jag fel? Vad använder man en sådant släp till? | |
|
Jag har sett nån reklambild, med en BMW-motorcyckel på släpet. BMW CS #5206 |
|
|
Som ni ser här Länk så kan man anpassa vagnen till dem flesta ändamålen. :-) ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Hittade några bilder... Länk Länk Länk ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Med kåpan med rails på kom vagnen till sin fulla rätt estetiskt i alla fall. Lackad i dragbilens färg skulle det bli rätt bra. AE |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.