|
|
|
|---|---|
|
Hehe: | |
|
You lucky **** ;) Jag har också haft nöjet att ligga bakom en svart CGT i lite varierande hastigheter (inte lika länge och snabbt som i filmen dock). Motorljudet är så galet vackert!! Tack för filmen! Mvh, /Wille |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
De första filmerna ser ut att vara från Värmdö...eller är jag helt ute och cyklar?? Brostugan i morgon Gustav!!? Om du har kvar lappen tills dess! ;-) MVH Patrik "Nygift!" |
|
Ah, just det det är imorgon. Jo, det kan klart funka :) |
|
| Ytterligare en idiotkörning som fastnat på film. En vacker dag är det någon som kommer i vägen. Då var det inte lika ballt längre.. | |
|
Anders S.: Men Anders det var härlig sång i bilen:) |
|
|
Förvisso. Men ljudet behövs inte nödvändigtvis filmas i såna aktioner... Fram för fler banfilmer och bort med vansinnesdokumentärererna. :) Min kärra: Länk |
|
|
Det är det vi har flygfält till :) |
|
|
Vilket jag gärna tittar på. Saken är att såna här dokumentärer föder flera av samma slag. Och det är ju bara gå in på videosajterna och titta hur det går i vissa fall. Är övertygad om att det är just filmandet som i vissa fall hetsar till att det ska gå fortare o fortare (och ibland enda anledningen att man ger sig ut och kör på det viset). Därför har jag svårt att tycka såna här filmer är okej. Ännu värre är dumhuvena i Get Away-filmerna som gör det för att tjäna pengar. Min kärra: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.