|
|
|
|---|---|
| Har en 535 som det monterats H&R sänkfjädrar på. Jag tycker bilen är för låg fram nu så jag undrar om nån testat andra fjädrar eller vad man ska göra. Jag tror att det sitter en 60/40 sats på den nu men inte helt säker. Bak är det perfekt men som sagt den lutar för mycket framåt. Bilen känns även lite konstig o köra, "tung o klumpig" fram på nåt sätt. | |
| kapa 1-2 varv i bak då. | |
| synd att dom har lagt ner sachs sportfjädring till e-28 an grymmare fjädring får man leta efter lagom sänkt samt att man slipper njurbälte! | |
| hadde hr sänkning innan såg ut som en jävla epa traktor och helt okörbar på allt annat än jävlligt fin motorväg.bilstein progresiv fjädring är ett mycket bättre alternativ tycker jag | |
| lite riskabelt att kapa fjädrarna kanske,,, risk att den inte klarar en besiktning då? | |
| 1 varv är nog lugnt, gäller ju att fjädern inte är lös när man hissar upp bilen! | |
| Varför skulle framfjädringen höjas för att man kapar 1 varv bak? Enda lösningen är att byta fram fjädrar till önskvärd längd. | |
|
Härr med Samuel på www.millway.se han kan nog styra upp ett par hjälpfjädrar till dig! "En BMW utan turbo är som att kissa i motvind, man undviker det så gott man kan" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.