|
|
|
|---|---|
|
Tjosan! Är såhär att vi har köpt en BMW 325i Toruing -04 nu. Bilen kommer att levereras i mitten/slutet av nästa vecka. Saken är den att jag tänkte använda kommande lördagen till extraljusmontering och solfilmning. Men, solfilmen måste jag beställa på måndag och nu vart jag lite osäker på hur bred eller djup(som man vill) bakrutan på Touringen är. Finns det någon vänlig själ som skulle kunna mäta på sin? Måttet jag är intresserad av är det från rutans nederkant till överkant. Minns inte om det var stora svarta områden på dessa bakrutor, det måttet som är intressant är ca 1 cm in på det svarta i nederkant till 1 cm in på svarta på ovansidan. Måttet på hela rutan välkommnas givetvis också. Visar med en bild om det går för sig? Markerat med röda pilar på bilden. Länk Sedan en liten förljdfråga, såg en bil på blocket med öppningsbar ruta på luckan är detta standard? Glömde givetvis att kolla detta också. Kanske beror på utrustningpaket, men våran bil har komfortpaktetet + life-stylepaketet. Är även extrautrustad med Sportstolar, halvskin å lite sådant, men det kanske var ett extratillbehör med öppningsbar ruta? Verkar vara ett trevligt forum detta och jag hoppas att jag postade i rätt del nu bara :) MVH Dubben | |
|
Måste du ha exakta mått? För rutan är i runda slänga: 130*42 cm Ska du måttbeställa filmen eller vad? Solfilm brukar väl levereras i ark som är antingen 50 cm eller 70 cm breda. Mvh/ Niclas |
|
|
Tack så mycket! Joo, det är 50cm bredd på filmen. Men är rutan precis 50 cm är det ju bara att glöma den filmen då den drar ihop sig en del när jag vävler den. Måste finnas vissa marginaler att ta utav. Jag tackar så mycket för svaret, så ska jag beställa i morron. MVH Dubben |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.