|
|
|
|---|---|
|
Hej !! ska nu köpa mig hus och har liten dotter som tar tid. har en ex EXTREMT fin 325 Im med nybyggd motor. alla lager kolvringar mm bytt kvitton finns. INTE en rostfläck hittar du på bilen. för mera info se länk Länk | |
|
Bilen ser mycket trevlig ut, har du inte precis köpt den? Vad annonserades den för på blocket när du köpte den? Vill du berätta vad du själv gav? Hur långt har den gått? Skick? Dokumentation? Är den original förutom motor och det man ser utvändigt? Är den verligen helt rostfri om man synar lite närmare vid vindrutan, nederkant på dörrar osv? Skulle tippa att det går att få ut närmare 50´ om den är riktigt fin rakt igenom och inte allt för hög mätarställning? Hör gärna av dig via Power Post när du vet vad du vill ha. Fina e30 är alltid intressant ;) |
|
| mätar ställnigen är inte så viktig då hela motorn är nybyggd. finns servicebok som är i fyld som den ska. vad jag betalade spelar inte nåogn roll utan frågan är vad den kan tänkas vara värd nu. | |
|
Fått ett bud på 25,000:- och då kan han hämta bilen imorgon... hehe.. Ja gud vad folk verkar vara insatta i läget... i vilket land får man en sådan här bil som vi pratar om för 25,000:- Finns det ska ska jag flytta ditt.. kanske finns i drömmarnas land HIHI |
|
| Tror den var på blocket för 43.000:- | |
|
Jaha är det husköp nu ,trodde att det var hustrun som inte ville ha den. Hrmm! hur skall du ha det egentligen? |
|
|
spelar anledingen någon roll ?? det var väl inte det de handlade om ?? Sedan vad jag betalade har inte med saken att göra. Frågan var vad man kan tänkas få för den. Men den kommer nu efter en sömnlös natt med grubblande att vara kvar i min ägo ett tag till iaf över vintern så får vi se vad som händer. och säljer jag den så kommer det blir till någon som vet vad det är för bil. INTE till någon nöt som ska "få bilen av pappa" och köra livet ur den.. Så nu kan admin låsa tråden så slipper det bli nå mer onödiga diskutioner som det lätt kan bli, *suck* |
|
|
Nej anledningen spelar ingen roll överhuvudtaget, men om du vill ha seriösa svar av oss forummedlemmar så är det väl inte för mycket begärt att du är rak i dina frågor ställda till oss. Eller? Om bilarna är dina ,anledn. till att en skall säljas osv osv. |
|
|
25k e väl ett hyffsad bud tycker jag iaf;)Har en olare som köpte en e30 med m-tec2paket hartge 2,7l motor & ja bilen va fräsh.Han gav 17k bilen låg på blocket i nästan 2 månader för 27k så han drog i väg ett mail & bjöd 17k. Så med tanke på att den inte vart såld för 27k så tror jag det e svårt att få ut mkt mer. Visst finns säkert några få som betalar MKT pengar för en e30 men då letar ju dom en bil som e typ i orginalskick & med lite mil. Så marknaden e väl inte så bred på en sån bil på dom pengarna skulle jag gissa.E väl mest 18åringar med nytaget körkort som e den största köp kretsen. Skulle jag vilja ha en sån bil skulle jag säkert kunna betala upp mot 50k strecket men nu e jag inte så sugen på en e30 har haft alldeles för mpnga redan hehe |
|
|
25k e väl ett hyffsad bud tycker jag iaf;)Har en olare som köpte en e30 med m-tec2paket hartge 2,7l motor & ja bilen va fräsh.Han gav 17k bilen låg på blocket i nästan 2 månader för 27k så han drog i väg ett mail & bjöd 17k. Så med tanke på att den inte vart såld för 27k så tror jag det e svårt att få ut mkt mer. Visst finns säkert några få som betalar MKT pengar för en e30 men då letar ju dom en bil som e typ i orginalskick & med lite mil. Så marknaden e väl inte så bred på en sån bil på dom pengarna skulle jag gissa.E väl mest 18åringar med nytaget körkort som e den största köp kretsen. Skulle jag vilja ha en sån bil skulle jag säkert kunna betala upp mot 50k strecket men nu e jag inte så sugen på en e30 har haft alldeles för mpnga redan hehe |
|
| kan säga att den svarta som var i SÄMMRE skick än min och mindre utr såldes idag för 61,000:- | |
|
WoX_ Om jag skulle köpa din bil spelar det mindre roll vad du gett för den men när det handlar om en värdering så är det väl i högsta grad intressant, det är ju nåt att utgå ifrån. Har du gett 43' eller mindre så har du nog möjlighet att tjäna en slant. Bara att gratulera! Om du säljer din bil för att tjäna en slant är det helt ok för mig, men att svänga sig med osannorlika skäl ger inget seriöst intryck, tyvärr. Mätarställningen är i högsta grad intressant även om motorn är nyrenoverad övriga bilen slits också, skulle vara intressant hur långt den gått. Vet du vad du vill ha för att göra affär? |
|
|
61k för en e30 med mtec2 paket + 2,7l motor du måste skämta?Måste vart en banbil eller dyligt för att fått dom pengarna om ens en seriöst byggd banbil går för dom pengarna. Mindre utrustning på en dylik vagn ser jag iaf som fördel=mindre vikt |
|
| Han som köpte den svarta måste ju haft en skruv lös. Möjligtvis en riktigt fin cabbe för dom pengarna men inte en "vanlig" coupé. Möjligtvis uppemot 50k om det var en riktig entusiast som köpte den. Om det är sant så är det sådana personer som trissar upp priserna på alla andra överprisade e30 som finns till salu. | |
| produce1:Det var ingen 2,7lmotor i den svarta. | |
| Aldrig hört talas om 2.7 liters motorn i e30.. Såg att nån nämde hartge ovan... Är de de som har byggt om 2.5 liters spisen till 2.7? | |
| Länk En fin annons:) | |
| Här vart en 327 stulen tydligen... Länk | |
| Fy faaan va surt... lider ordentligt med killen som fick den där stulen... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.