|
|
|
|---|---|
|
Jag skall inom kort installera en annan CD spelare och dra lågnivåkablage till bagageutrymmet via mittkonsolen. Är det någon som har gjort något liknande ? Har ni några tips att dela med er ? :-) Rob 323Ci | |
|
Vilken modell och fabrikat tänker du byta till? Dominik 'Respect is something one earns not get' |
|
|
Alpine CDM-7856RM :-D Rob 323Ci |
|
Dino |
Rob , jo det går fast då får man sätta dit en plats kåpa eftersom original stereon är mycket bredare än vanliga stereo , bara för kännedom om du har Multi ratt så vet du väl att de funktioner försvinner i och med bytet av stereon . Lycka till M-MotorSport |
|
Plastkåpa skall finnas att köpa hos BMW-handlaren, men det kanske du redan viste!? Mvh |
|
|
jag har en E46 compact och jag har dratt mina ledningar från bilsterion till vänster vid bilstereon, under ratten och sen under fotstödet och sen följde jag listerna till baksätter (tröck upp sladdarna under listen) pressa ner dom mellan baksäter och dörsidan sen ut i bakluckan via det nerfällbara sätet..... mycket enkelt sätt men en aningen slarvigt, men jag hade lite bråtom....bara ett tipps ha det,martin |
|
|
Jag vägrar att skrota funktionerna på multiratten! Det går att lösa, se dessa länkar. Jag har pratat med Nårdik (www.nardik.se)och dom tittar på möjligheterna att ev. ta hem denna. Länk Tillverkaren, vad jag förstår... Länk SWI-X fungerar på dessa bilar. Länk Installationsbeskrivning. |
|
|
Hur gick det med detta projekt? Någon annan som monterat icke original stereo, med lyckat resultat beträffande original rattfjärr i multifunktionsratten? |
|
|
Jag är också intresserad! Och hur ser den däringa plastbiten ut? Blir det fint? Kan man tänka sig att skrota originalradion och göra ett 'lock' av det så att man inte ser vad som är under, eller är det för trångt? Mulle |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.