|
|
|
|---|---|
| Är det nån som vet hur man kodar bort spärren på en org TV i en 530 -01:a ?? | |
Deliq |
Kolla under mektipsen.. M V H // Deliq |
|
Går inte ta bort efter årsmodell 99, dvs from 00 är det omöjligt. Den enda lösningen finns om du skickar Tvenheten till andra sidan atlanten och dom löser det hårdvarumässigt. Dryga pengar inkl frakt och tull.. www.nav-tv.com |
|
|
Ingen större idé, du får ingen eller dålig bild när bilen är i rörelse. FP |
|
|
alltså jag kan nu inte förstå er som inte får någon bild eller bara dålig då ni kör, ni måste ju ha en dålig anten eller nått annat fel, jag har då inget fel på min bild oavsett om jag kör eller står still, har en clarion med aktiv anten. Men om man nu beffiner sig inne i den mörka skogen eller mitt mellan två berg så är den ju lite sämmre. |
|
|
Allt är väl relatvt, och beror på vad man har för krav. Hur löser du problemem med reflektioner och löptidsdistorsion? Iofs syns problemen mindre på en liten skärm, och givetvis är förhållandena olika på varje plats, beroende på omgivning, avstånd till sändaren mm. Lova nu bara att du inte sitter och tittar på din Clarion-TV när du kör. Ingen som funderat på varför det finns spärr på apparaterna, förutom "sporten" att ta knäcka spärren? FP |
|
|
folke: antenen jag har klarar av ganska taskiga förhålanden, den förra jag hade var kass syntes inte ett skit då man körde. Nope ser bara formel 1 då jag kör om det råkar vara då man sitter i bilen, men ungen ser på tv ibland. |
|
|
OK. Är det en antenn i glasrutan eller utanpåliggande? FP |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.