|
|
|
|---|---|
|
Nu finns det en 2002 Turbo till salu för den som är intresserad, någon som vet mera om bilen? Länk | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Tror att det var den jag såg på Knutstorp träffen!! Såg väldigt fin ut för övrigt,men jag trodde att det var en replica då! =) MVH Patrik "Nygift!" |
|
Jag vill ha ! Min kärra: Länk |
|
|
Ser ut att ha alla attribut utom dekalerna? "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
Håj! Det är enkelt att ta redan på om det är en äkta turbo. Chassinummret ska börja på 429XXXX. Den jag hade hade t ex nr 4290841. Tillverkad sommaren 1974. Trevlig kärra! |
|
|
Berca: Lite svårt att se reg nummret och ännu svårare att se chassi numret:)) |
|
|
Bilen är en äkta med alla rätta prylar såsom turbo och sprut.Har för mig att chassinummert ligger runt 1300-1400. Dekaler finns där två stycken set i kartong. Hur vet jag detta? Säljaren är min bror. BMW när du hellre kör än låter dig köras |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
BMW-Niklas!! Och den var på Knutan i början av Augusti?? MVH Patrik "Nygift!" |
|
BMW-Niklas: Vet du om det är orginal turbo eller om man har bytt till icke bmw turbo? |
|
|
Man kanske skulle sälja 325:an iaf och slå till på en turbo. |
|
Mr 435 1602-72
2000 touring-72 2000 tii touring-72 323i Baur-84 328iM Coupé-97 525iM Touring Individual-95 Alpina B3 3.0-94 330e-20 |
BMW-Niklas: Nästan rätt med chassienumret, strax över 1500... ;) |
| såg väldigt bra ut... en sak ja undrat över är om alla skärmar(dvs skärmbredninngen) är lackade i bilens färg eller finns det i svart.. gäller då turbo-modellerna i övrigt och itne bara denna modell | |
| Skärmbreddarna är original alltid lackade i bilens färg. | |
|
Japp den var där på knutstorp i början av augusti. Det är originalturbo dvs KKK om jag inte minns fel. BMW när du hellre kör än låter dig köras |
|
|
Länk Kanske någon är sugen på att hämta hem den här till Sverige igen? "BMW six appeal" |
|
|
Såg ut att kräva en hel del jobb för att bli perfekt,men ett bra objekt är det säkert till ett lägre pris då:) Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
|
Hej Vill inte göra er besvikna men dett är jag som äger bilen nu. Lite tur i livet hjälper mycket!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mvh |
|
|
Är det du som är säljare?annars förstår jag inte iom att det ligger bud på bilen så går det inte att stänga i förtid. Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
|
Synd bara att nån sågat sönder taket på denna Länk Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
| Jag äger den första tråden skapades om,iofs länge sedan men förstår inte varför den dyker upp hela tiden! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.