AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
4.208

Akta er för STYLINGKOMPANIET.SE

El
3
Elaine
520i -92
Har aldrig varit med om värre, har aldrig blivitt så illa behandlad av ett företag tidigare

Jag köpte lite grejer för ca 7000kr på STYLINGKOMPANIET och det skulle jag aldrig ha gjort.

Det var lång väntetid och när jag till slut fick grejerna var det mycket som inte passade, var rostigt eller trasigt. Fronten jag beställde därifrån var det två sprickor i på ca 10cm vardera.

Har haft en välldigt lång process med dem för att få fronten lagad. det var 4månader sen jag beställde fronten och den ligger fortfarande hemma trasig. Inge skoj att köpa trasiga saker.

HAr fått ringa dem hundra tals gånger och inggen som tar ansvar för vad de säger eftersom de säger olika saker varje gång.

Men jag varnar er handla aldrig av STYLINGKOPANIET om ni inte har mycket tid och pengar.

Jag har även en kompis som handlat där tidigare och han fick aldrig sina saker som han beställt, han fick inte heller några pengar tillbaka.

Så från och med nu är det slut handlat av en så inkompetent firma som STYLINGKOMPANIET.SE
Sp
3.093
Spajjjs
330e Touring -22 Mineral grey
Varför handlade du från de stället när du hade en kompis som inte fick sina saker eller pengarna tillbaka tidigare?!

// M.V.H. Daniel
pg_ice
köper du grejor och dom är trasiga vid leverans så är det klart som fan att du ska få byta dom.
får du inte byta dom så ring konsumentombudsmannen så kanske dom kan ordna det.

följer inte stylingkompaniet lagarna så får dom KO på sig förr eller senare.
Länk
El
3
Elaine
520i -92
jag pratade med min kompis efter att jag hade köpt grejerna, hade jag vetat det så hade jag juh aldrig beställ nått från dem...
da
1.042
danragn
BMW Z4 M Roadster
BMW 520 M Sport
De billiga glasfiber kopiorna som säljs billigt brukar inte vara något vidare faktiskt. Jag har själv beställt lite glasfiberdelar och ofta är det sprickor och dålig passform på dessa delar då de är sköra och fraktas genom europa med dåligt emballage.

Så nu tar jag endast hem ABS plast delar som har passform som originaldelarna, och att de håller bättre i frakten.

Att stylingkompaniet beter sig sådär är inte något vidare.....!!!

Mvh Daniel

/Daniel
da
1.042
danragn
BMW Z4 M Roadster
BMW 520 M Sport
De billiga glasfiber kopiorna som säljs billigt brukar inte vara något vidare faktiskt. Jag har själv beställt lite glasfiberdelar och ofta är det sprickor och dålig passform på dessa delar då de är sköra och fraktas genom europa med dåligt emballage.

Så nu tar jag endast hem ABS plast delar som har passform som originaldelarna, och att de håller bättre i frakten.

Mvh Daniel
da
1.042
danragn
BMW Z4 M Roadster
BMW 520 M Sport

Mvh Daniel
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.