|
|
|
|---|---|
|
Länk | |
|
Cool =) // M.V.H. Daniel |
|
|
nä, fy f*n Daniel Länk |
|
| ser den ut sådär så vill jag gärna ha en... tyvärr så blir den nog framhjulsdriven :( | |
|
Nej, inte börja med sådana konstiga tankar! En BMW är bakhjulsdriven, en BMW är bakhjulsdriven, en BMW är bakhjulsdriven... Designen var däremot spännande! Mvh, /Wille |
|
| Hoppas detta är början på en framhjulsdriven era hos BMW ;) | |
| hehe den var rätt cool faktiskt! men om den inte blir bakhjulsdriven är det ju skandal | |
| Hmm. Jag tänker bara "varför"?? Mini finns ju redan... | |
| Framkraffs i en BMW? Fy F*N säger jag bara. Idén är vällan ok men för gudsskull RealWheelDrive :) | |
| inget felhjulsdrivet tack. | |
|
Emmm... Kul bil men fronten passar inte ihop! Framhjulsdriv? Ja ja, vi säger så då... BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Påminner lite i formspråket om CS concept: Länk Hellre utsvävad design än framhjulsdrift ;) Jag förstår inte heller riktigt tanken då BMW äger MINI som är framhjulsdriven och är topplacerad i sitt segment? Konkurrera i samma segment som MINI och samtidigt gå ifrån sitt signum, bakhjulsdrift? Verkar skumt... Mvh, /Wille |
|
| Spännande design men lite väl tilltagna njurar på en sån liten bil. Framhjulsdrivet....okej så länge detta är ett undantag och inget virus som smittar av sig till övriga modeller. | |
|
Riktigt snygg .. mycket finare att titta på än 1serien dock håller jag med resten av skaran FELHJULSDRIFT X( |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.