|
|
|
|---|---|
| Är det någon som känner till någon leverantör av OBD/Chip-tuning till 120d 177hk? Jag önskar en lösning á la BSR, dvs möjlighet att själv kunna återställa motorstyrningen vid behov. | |
|
Har inte BSR program till din bil då? Annars har Chip Center något liknande system (om inte samma). Flåklypa |
|
|
Jag frågade BSR, de har inget, de verkar till och med ha tagit bort de som de hade till 520d och 120d tidigare. Chipcenter har, 210 hk/420 nm, vilket låter mysigt men jag gillar inte att jag inte kan uppdatera själv. Det är bara Chipcenter och deras återförsäljare som kan utföra själva programmeringen - vad händer om de kånkar etc? |
|
|
Menar du att CC bara säljer chip och inte boxar till 120d? Flåklypa |
|
| Flåklypa: Yes(no) box | |
Ghost Rider |
Länk läs detta Christer Andreasson |
|
Kolla in www.ricaab.se . De har vad du söker ! Så är det, å så blir det... |
|
| Kontakta Vtech | |
|
ESS Tuning! Länk |
|
carl530 |
Ett tips till trådskaparen och alla andra som kör nyare BMW diesel. Typ 120 D 177 hk som trådskaparen .. www.Vtech.se släpper inom någon vecka en uppgradering så att deras RTS ska fungera på nyare BMW. Då kan man växla mellan trim och org själv. Happy Tuning |
|
Carl530: Vtech har redan släppt RTS:en till nyare BMW sedan ett tag tillbaka. Ett smygsläpp dock, de marknadsför inte så hårt (ännu...) Jag har en till min och är MYCKET nöjd |
|
|
ESS tuning som ovan. riktigt jævla bra till min 330D |
|
| Vtech | |
|
Någon som har erfarenhet av chippning från itsfun.nu? Ska chippa min 120D i vår hade jag tänkt Bmw är bra grejer! |
|
|
coffew Jag skule INTE ta itsfun.nu utan ESS alternativt Vtech dessa två företag har klart större erfarenhet av dieslar än itsfun.nu. /Janne |
|
|
Okej då vet jag, har bara hört gott om vtech så de lär ju bli något sånt Bmw är bra grejer! |
|
| V-tech går riktigt bra... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.