|
|
|
|---|---|
|
Var hittar jag kopior på E46 M3 speglarna till min E46 Limousine? Hittar bara E36 varianter överallt. /Fredrik Trottoarkantshatare Min 330i Länk | |
|
Tjena Fredrik! Bör finnas här: Länk Men original finns ju hos BMW, eller varför inte hos: Länk / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
Fast orginal passar inte sedan. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Tack för info ufo men original M3 passar endast Coupe eller Cab precis som wendtan skriver. Schmiedmann har bara speglar med den form jag tycker är för mycket E36. Stylabilen har en som de kallar EVO spegel som är rätt lika de jag menar. Någon som köpt dessa och kan verifiera att de åtminstonde är väldigt lika E46 M3 speglarna och håller bra kvalitet. Jag vill inte ha något skit. /Fredrik Trottoarkantshatare Min 330i Länk |
|
|
Har beställt EVO speglar från stylabilen idag, återkommer med svaret senare. Peace=) |
|
|
Ok, då fick jag lära mig något också...att original-speglarna inte passar sedan... :) Men menar du att dessa:Länk "är för mycket E36"...? / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
ufo, skumt jag hittar bara en spegel när jag letar på hemsidan och den har dubbla smala fästen eller vad man skall kalla det. Speglarna du länkade till ser ut att vara sådana jag letar efter. =) Aha! Nu hittade jag dem, på sidan efter. Såg inte att det fanns fler sidor igår. Hemsidan funkar lite halvdåligt i min webläsare. Tror jag beställer ett par sådana. Tack för hjälpen. /Fredrik Trottoarkantshatare Min 330i Länk |
|
|
Fredrik; Jag har ett par m-evo - koppar och kan meddela att kvaliteten är riktigt bra - rejäla men ändå inte klumpiga. Gör sig riktigt bra i verkligheten! "If God doesn´t drive BMW, then why is the sky blue and white..?" |
|
|
Även Schmiedmanns verkar väldigt bra, skall lämnas till lack nästa torsdag. /Fredrik Trottoarkantshatare Min 330i Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.