|
|
|
|---|---|
|
Får min 335i ci vilken dag som helst. Alpin Vit med Sadelbrun inredning, M-Paket, 19" etc. Har sett lite artiklar på webben om att motorn tenderar till att bli lite varm. Är det någon som har en 335:a som kan dela med sig av erfarenheter kring detta? | |
Buspelle |
Har aldrig lyckats komma ens i närheten av överhettning. |
| inte jag heller med min e92 | |
| Har trimmat min e92 till c:a 400hp inga problem då heller. | |
| OK, känns lugnare nu. Är ni nöjda i övrigt | |
|
Finns inget att klaga på enl mej ! fast man vill ju ha mer effekt ändå !!!!!!!!! har haft min 335i i ca 2 mån,men funderar faktiskt på att byta upp mej till en M5 -06 eller en M3 -07 helt sjukt egentligen eller hur! :-) |
|
| Så är det, har man inte råd med en Veyron kan man lika gärna ge upp ;-) | |
| En fråga till Hempa: I din signatur står det att du äger en e92 325 -05? Den fanns väl inte -05? Eller skall det vara e46? | |
|
Tack för eran feedback, ska naturligtvis vara e90 på 325:an... Kör lugnt i höst! |
|
|
Aldrig varit i närheten av överhettning ännu. Efter 4.000 mil är jag fortfarande nöjd med bilen. Imorgon skall den in för att uppgradera all programvara. Har ett jobbigt oljud på tomgång, ungefär som en pump startar och stoppar hela tiden. Programvaran skall visst fixa detta. Även I-Driven skall bli snabbare med den nya programvaran. Inget du behöver bekymra dig om, du kommer säkert ha den senaste programvaran vid leverans. Mvh Kristian |
|
|
Alf_VON_Sil Har inte du en 335i 07 ? Posta gärna vilka ändringar den nya soften lär åtgärda! Bra att veta. |
|
|
Nu har jag fått min kärra och kan bara säga att jag är nöjd som tusan. 140mil på två dagar,,,,,,snart inkörd mao. Ofrivilligt leende så fort man sätter sig i bilen, framförallt när man ger lite gas! Henry |
|
|
Vad kul, stort grattis till en fantastisk bil! |
|
|
Hempa_L Grattis. Vi ser fram emot några bilder. ;-) |
|
| Sätt dit en procede , så går leendet varvet runt... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.