|
|
|
|---|---|
|
Ja går de o sänka utan att få en massa felmedelanden? oj höll på o glömma gäller en E39-99 Peace=) | |
|
jag vet att man kan sänka genom att programmera om nivån i bilens dator, det har sett det hos X5 4.8is åk in till BMW verkstan och fråga hur mycket man kan sänka genom att programmera om |
|
|
Jupps, det går. Får det precis gjort i dagarna på min E39'a. SeeYa beemv |
|
|
Vad kostar det? peace=) |
|
|
Scorpionking; Om jag fattat raett, sa foeljer 'baken' med naer man vael saenker fram, i relation till att nivaregleringen alltid stabiliserar upp sig gentemot fronten/framaxel. Dock har jag en E61 som ju har luftfjaedring bak. E39 (som du har) hade ju ingen luftfjaedring (vad jag vet), dvs kan vara att det aer svarare att 'saenka'. Lycka till! |
|
|
Jag har bara luftfjädring bak. Peace=) |
|
|
Det sitter luftfjädring bak på E39 Touring. Jag sänkte en 540 Touring E39 bak genom att åka till bmw, 600 spänn kostade det för ca 1,5 år sen borde va ungefär samma kostnad idag. PB |
|
| Gjordes på min med då det monterades bilstein/h&r fram. BMW pluggar in sig och sänker tills du är nöjd :) | |
|
De låter kanon de där synd att man inte har luftfjädring fram oxå. peace=) |
|
|
Nagon som har gett sig in pa och saenkt en 5-serie E61? Samma tillvaeggagangssaett som till E39 touring??? Vad kostade det...? Mvh marineutter |
|
| Inte gjort. Men kollat upp. bmw tar ca 1000 kr för sänkning bak på e61. du kan även bestämma själv hur mkt du vill sänka. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.