|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Dr Tinnitus: Precis som den bilen som det länkas till högst upp, fälgarna (från E65 va?) dominerar på tok för mycket. Tyckte först det var snyggt, men sen såg jag den totala dominansen av fälgarna.. Det måste till en riktigt fläskig bil för att såna fälgar inte ska ta över. --- Min bil: Länk |
|
|
Tycker själv 19 eller 20 sitter snyggt på E38. Den är så stor så allt under 18 ser tanigt ut.. Har själv 18, det är på gränsen till för klent, men jag kör den bara på vintern, och tycker rondell 58 med dubbfria funkar bra. Dom går att hålla rena på vintern. :) Snälla Subidius, tänk över ditt val av kromfälgar... Kromfälgar är *aldrig* snyggt, utom KANSKE på en jänkebil !! :) E38:an andas elegans och klass, därför blir det total stilkrock med kromfälgar, som är mer åt det vulgära och "billiga" hållet. Däremot är det skitsnyggt med en blankpolerad fälgkant. Å andra sidan, alla tycker vi lite olika? Smaken är ju olika som bekant, och min smak är inte bättre än någon annans. Och det är bara en bil, inget viktigt. Om du skulle ångra dig är det ju bara att byta till något annat. Så: go for it, vad det nu än blir!! :) För att anknyta till tråden så tycker jag bilen är snygg exteriört bortsett från vingarna där bak som förstör bilens vackra linjer totalt, samt dom fula backspeglarna. Men skuffen är verkligen groteskt ful, en orgie i dålig smak. :) :) Men det går ju att riva ut skiten och återställa. :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.