|
|
|
|---|---|
|
Hej Jag har en bmw 318 -04, men tyvärr så är ljudet kasst. Skulle vilja byta dessa. Men vet inte riktigt så mycket om just bmw, undrar över lite saker. Storlekarna på högtalarna i bilen ? hatthylla, framdörrar. & diskanterna i backspeglarna Vad man kan ersätta dessa med som passar, i samma storlek dvs. Då till nästa fråga om man införskaffar nått som passar låt oss säga nått i stil med detta Bakre : JBL T-595 Framre : JBL GTO-507C.. Är det bra dunk i detta ? ungefär ovanstående prisklass på högtalare 3-4 tusen vad får man som passar och är ok Och vad orkar orginal stereon nu driva finns det redan någon förstärkare eller måste man ha steg ? Om man behöver steg skulle instruktioner uppskattas, har läst ganska mycket om detta i veckan, måste ha omvandlare osv ? blir ljudet sämre då, funkar det med att bara ha steg på bakrehötalare eller behövs det på främre med, men jag vill ju ha orginal stereon kvar och sedan koppla in en ipod så småningom vill ha ok ljud först då, innan ipod. Har kopplat stereo osv förut men inte Slutsteg bil där är jag borta. Skulle uppskatta alla tips och pointers, förlåt om jag svamlat mycket ^^ / And exactly who do you rule? The dark tiny nipplepeople | |
|
Räcker sånt som steg såg bara jävligt smidigt ut :) Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.