|
|
|
|---|---|
|
Några bilder från sommaren: Länk | |
|
Supersnugg bil och bilder! Hur mycket är den sänkt? Såg ganska passligt ut. /// Kristian |
|
|
Tackar! 30 mm fram och 15 mm bak utöver M-paketets sänkning orginal. |
|
|
Härligt att se! Läcker färg o. passar ypperligt till m6-fälgarna - tror jag ska slå till på likadana framöver! "If God doesn´t drive BMW, then why is the sky blue and white..?" |
|
|
Fan vilken grym puts på lacken....Kanon!! Ren jävla porr...=) Simon |
|
| Oj vilken lyster det var på den! Vad har du putsat med egentligen? Ingen har bils på hur M6 fälgarna ser ut på en E39 touring? | |
|
Fores T jag tänkte hör lite om din sänkning som du har gjort 30 mm fram och 15 mm bak utöver M-paketets sänkning orginal. Men vilket steg har du på M sänkningen är det steg 1 eller är det 2 Mvh John Länk |
|
|
Extrem puts på bilen, mycket bra färger på bilden. Visst är photoshop inblandat på något sätt? Är det inte tajt i hjulhuset bak om du har folk i baksätet? Jag har 40/25 sänkning och 18" av samma fälg och det skrapar lätt vid gupp med folk i baksätet. Nu har jag iofsig 9,5" fälgar bak, de har du kanske inte? |
|
| Fantastiska bilder på en fin bil, du har mejl ForesT! | |
| Ruggigt snyggt! Verkligen läcker bil och fina bilder! | |
| Grymt fint skick på den bilen och vilken blank lack! Den kan inte ha gått många mil eller är fronten nylackad med ny belysning för den ser helt oblästrad ut!? | |
|
Det där är nog den snyggaste e39:an jag sett. Vad är det för dimensioner på fälgar samt däck ForesT? hur mycket tror ni jag behöver sänka min 525 utan m-pkt för att få den nivån? /Thomas |
|
| Snygg bil. Tyvärr tycker jag M6-fälgarna är bland det fulaste som tagits fram ur M-fabriken. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.