|
|
|
|---|---|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Se till att komma och träffa liksinnade, innan vinterdvalan för de flesta fina BMW! Ska i vilketfall dit.....och vädjar för den sista gången,att bla E24 ägare i Sthlm ska försöka ta sig dit!! MVH Patrik "Nygift!" |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Dags att påminna alla intresserade om träffen i morgon, från kl 18.00 och framåt! MVH Patrik "Nygift!" |
|
Kommer stenhårt! Mvh Dic |
|
| Kanske kommer förbi med sjuan! och ev. en kompis med sin fina 535 (e34) | |
|
ehhh - tråden startades 2007! Men kolla in på BMW CS för aktuella träffar Länk 18 aug 2008 är nästa Brostuga och i morgon i Uppsala hos Novation __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
| Haha vilken tabbe, tur vi inte åkte dit då:D | |
| Allra helst som 3 sep inte har varit än. | |
|
Ska man inte lyfta tråden lite och säga att vi åker dit i vilket fall som helst! Vilka hänger på? Måndagen den tredje september på brostugan. // Fabian |
|
|
Nu är ju inte den 3:e September en Måndag, så det blir väl lite svårt? Däremot är det väl träff Måndag 18 Augusti och då åker jag gärna dit. |
|
|
navi: särskilt som tråden startades förra året (2007)!! Nästa gång 3 sept är en måndag är inte förrän 2012. men 18 aug tjugohundraåtta gäller. Och det var trevligt i går. Först Novation i Uppsala där jag nyttjade min 10% BMW CS-rabatt vid reservdelsdisken. Och sen Ulva kvarn med ett hundratal gammelbilar, varav 8-10 BMW. Macka och fika för en femtilapp, känn på det Brostugan! __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
Jaha, gjorde man bort sig igen då:P Men om jag säger måndag den första september..? Kan det funka bättre? //Fabian. |
|
|
2008 Brostugan 18 aug, 1 sept, 15 sept (årets sista) Sparreholm 6 sept Rosersberg 30 aug Hos BMW CS finns mer info Länk __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
Då var den 18'e avklarad :) dagens bilder: Länk |
|
|
Finns det mer info om den röda M5 E34an nånstans? //Micke |
|
|
MickeM: vad vill du exakt veta om bilen? |
|
|
Vad som är gjort med den maskinellt tex. Älskar de fälgarna som sitter på! Är det original M5 fälgar? //Micke |
|
| Hoppas kunna dyka upp på en bmw träff i år iaf, ska montera mitt kw kitt i helgen samt ställa in nästa vecka så håller tummarna :) | |
|
MickeM: Bilen är trimmad minst 10-15% högre effekt än orginal kommer inte ihåg exakt. Den har orginal fälg men målad i en annan färg, dessutom är det en 1/20 dvs en 20 Jahre bil. Länk Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.