|
|
|
|---|---|
|
Halloj alla gamla vänner!! Om någon undrar varför jag inte synts till det senaste halvåret så beror det på att Shreck är död. Hon mötte sitt öde i en lyktstolpe en natt i mars pga ishalka.. :-( Jag har pga detta inte haft större lust att delta i diskussionerna. För er som vill minnas henne, kolla in min blogg här Länk Mvh /Caspar som funderar på om det blir en Shreck III | |
| Beklagar sorgen ... | |
|
Sh***t!! De sista bilderna såg inte kul ut :( Skönt att du klarade livhanken! Välkommen tillbaka Mvh, /Wille |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
RIP! SHREK III finns redan,satsa på en kermit II i stället! =) Kanske dags att visa upp dig och E38:an på Brostugan nästa måndag igen då!? MVH Patrik "Nygift!" |
| Z3:an såg inget vidare ut. Hade du träffat lykstolpen med andra sidan så hade det nog varit mer kritiskt. Det är tur att du klarade dig. Jag hoppas att du inte fick några bestående skador. | |
|
Synd på en så fin bil... Det finns ju inte allt för många gröna M Roadsters... Men skönt att du lever! |
|
| tur att du klarade dig i alla fall... synd att en sån fin bil kraschades men allt som är köpt går att köpa igen... ssnygg var den i alla fall... lider med dej | |
|
Jag minns med en tår i ögat alla roliga stunder med Shreck, må hon vila i frid :( /Masten Besök gärna min blogg! Länk |
|
| R.I.P :) jag menar :( | |
| Beklagar sorgen.. | |
|
Tråkigt när du lagt ner så mycke tid & pengar på att utveckla en M roadster, att nått så simpelt som en lyktstolpe blev dess banneman.. Tror personligen att Du Caspar är rätt person att bygga en M Coupé med 400hk V8:an, med banracing stuk ;0) Mmm Coupe |
|
|
Tack för alla vänliga ord!! Jo, jag kan skatta mig lyckliga stjärna att jag bara har en skadad axel & ländrygg, vilket förhoppningsvis försvinner så småningom. Det finns idéer om fortsatt motornöje, men jag avvaktar lite. Patrik: Detta var Shreck II (följer filmerna men stavar olika). Blir det en ny Z Roadster så blir det en likadan. 750'n är på verkstan för plåtfix efter att en buss kört på bilen samt lite annat fix, men jag kommer på måndag med smattrande kamera om det inte regnar. Grattis till äktenskapet!! Anders: Ha ha... Har faktiskt funderat på Z4M Coupe. Så djävla läcker!! Avbokade dock provkörningen då jag vet att det slutar med en ny bil hemma ;-) Ryktena säger att M3 E90 motorn kommer att dyka upp i den, så bäst att vänta.. Vore riktigt nice, gärna banpreppad och med en kompressor från G-Power och 600+ hk... /Caspar Blogg Länk |
|
|
Caspar: Sorry, glömde att Sky is the limit =) Mmm Coupe |
|
|
Inte kan du väl klara dig utan en Z3M? Visst är Z4Mc het, men de kunde ju iaf hinkat i vassare motor, jag hoppas också på V8:an snart... Hoppas att du blir helt återställd! |
|
|
Det är sant.. svårt att leva utan en Z3M.. Tuffaste sommaren på många år. vi får se vad det lider. Inte aktuellt just nu med en ny, men risken är nog rätt stor till våren.. :-) |
|
|
beklagar sorgen.. allt löser sig matriella saker går att ersätta... Kul att du klarade dig BMW FOR LIFE |
|
|
Citat: Tror personligen att Du Caspar är rätt person att bygga en M Coupé med 400hk V8:an, med banracing stuk ;0) Hrmm, han lyckades ju inte hålla 321 Hk på vägen. Kanske bättre med en 1.9'a /Fredrik Trottoarkantshatare Min 330i Länk |
|
| FRedrik M: Hahaha... Brukar funka bättre på banan.. :-) 1.9... Hugaliga | |
|
Skämt åtsido Caspar, det är väl att du klarade dig. =) /Fredrik Trottoarkantshatare Min 330i Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.