|
|
|
|---|---|
|
Denna annons finns på bmwpower.. BMW 528/531i 1983 Snabb BMW...mycket gjort med motorn, renoverad för 37.000 kr för ett antal år sedan. Borrad till ca 3,1l, portad, simons sportavgassystem 2,5", sportl... Jag har ju redan en bmw som jag håller på med och har inte råd att köpa en till men om jag hade det skulle jag ha slängt mig över denna bil direkt. jag läser annonsen flera gånger per dag och dräglar. fy faaaaaaaaaan så jävla fet den är. måste vara helt underbar att köra. den har legat ute rätt länge nu utan att ha blivit såld. hur kommer det sig? är det bara jag som dräglar? | |
|
alltså ni får kolla på annonsen i bmwbörsen för jag tog inte med hela. det är så jävla mycket godis på den. :) |
|
|
kunde kanske lägga ut länken till den... |
|
|
Det går inte att svara på varför en bil inte blir såld annat än om priset är uppenbart för högt i förhållande till vad som säljs. /Simon |
|
| Den verkar ju fin, men den har gått 18 000 mil och är säkert i behov av genomgång. Trycket på e28 är ganska ljumt, även för fina bilar. | |
|
1: Den har gått 31300 mil. Det skrämmer bort många köpare. 2: Den finns i Härnösand. För den större delen av sveriges befolkning är det långt till Härnösand. Jag tror inte folk åker inte speciellt långt för att titta på en bil i den prisklassen. För övrigt ser det ut att vara en kul bil som jag gärna skulle ha som vinterbil. |
|
|
18 000 mil efter renovering. Sorry |
|
|
alltså det är inte jag som säljer den men jag vill ha den. jag tycker att den är väldigt billig. om man räknar lite på hur mycket utrustningen och trimmet kostar så känns den skitbillig. konidämpare, portning, trimkam, m.m. det är inga billiga grejer det. |
|
|
Många 'vanliga dödliga' aktar sig nog för bilar som är: Äldre än -85 Gått över 20.000 mil Mekade i motorn (trimmad mm) Hur seriöst detta än är så ska man nog hitta rätt köpare som kanske själv varit inne i svängen trimmning och vet vad det innebär. Jag skulle kunna tänka mig ett scenario där en Golf -84 med sportluftfilter skrämmer spekulanter, dom hör nog ordet 'buskörd' och skiter i att titta på den ens. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.